اجتماعی

پل سردار همدانی تا پایان سال هم ساخته نمی‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان اتمام ساخت پل سردار همدانی را به دلیل مشکلات مالی و نبود نقدینگی کافی تا پایان سال محتمل ندانست.

 علی اکبر نظری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به احتمال بسیار کم اتمام ساخت پل شهید همدانی تا اواخر سال‌جاری، مطرح کرد: درحال حاضر تمرکز شورای شهر بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و به ویژه پل‌های مهم شهری است؛ شایان ذکر است ساخت پل نیازمند وجود نقدینگی بسیار زیادی است که این مهم در موضوع پل سردار همدانی با مشکل مواجه است.

وی گذشت زمان قابل توجه برای ساخت پایه‌های بتنی و نقدینگی کم را از دلایل مهم طولانی شدن ساخت پل سردار همدانی خواند و افزود: درحال حاضر تنها پل غدیر نسبت به سایر پروژه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته و از این رو احتمال می‌رود تا اواخر تابستان بهره برداری از آن صورت گیرد.

نظری همچنین از ابلاغ افزایش 30 درصدی کرایه‌های تاکسی از ابتدای سال جاری خبرداد و افزود: این طرح از اواخر سال گذشته تصویب و در روزهای نخستین سال جاری به تاکسیرانی ابلاغ شد.

این عضو شورای شهر در رابطه با ساخت دومین گرمخانه همدان نیز تصریح کرد: باتوجه به تعیین بودجه این پروژه و انجام قدامات لازم، بدون شک ساخت این مکان در سال جاری آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن