اجتماعی

نصب ۳۵۰ دستگاه کارتخوان در تاکسی های شهر ملایر

مدیرعامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر گفت: تاکسی دارهای ما از اوایل دی ماه موظف به نصب کارتخوان شدند و تاکنون ۳۵۰ دستگاه کارتخوان در تاکسی های شهر نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین،محمد لطفی عصر دوشنبه،۲۲ فروردین ماه در نشست خبری با خبرنگاران،افزود: نرخ کرایه‌ها در خطوط تاکسی این شهر به طور میانگین ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد:جلسات تخصصی از آذر ماه سال گذشته برای افزایش نرخ کرایه های تاکسی برگزار شد و در این تعیین نرخ جدید همه موارد از جمله تورم،دستمزد راننده ها و هزینه های خودرو در نظر گرفته شده است.

لطفی با بیان اینکه حدود ۹۵۰ دستگاه تاکسی به صورت فعال در ۲۴ خط به شهروندان ملایر  خدمات رسانی می کنند،ادامه داد: سرانه تاکسی در جهان به ازای هر ۲۰۰ نفر، یک دستگاه تاکسی است،اما در ملایر به ازای هر ۱۵۵ نفر یک تاکسی وجود دارد.

مدیرعامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر اظهار کرد: تاکسی دارهای ما از اوایل دی ماه موظف به نصب کارتخوان شدند و تا کنون ۳۵۰ دستگاه کارتخوان در تاکسی های شهر نصب شده است.

لطفی هشدار داد: مجوز فعالیت رانندگانی که واکسن کرونا نزده اند لغو می‌شود و تاکنون نیز ۹۷ درصد رانندگان تاکسی ملایر واکسن دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بالای ۷۰ درصد ناوگان خودروهای عمومی ما فرسوده است و در تلاش هستیم که این ناوگان را به روزرسانی کنیم، گفت:۳۳ دستگاه اتوبوس در ملایر به عنوان سرویس های مدارس،دانشگاه ها و دربستی فعال هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در ملایر چهار هزار وانت با مجوز سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر فعالیت دارند، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و تخلف در خصوص تاکسی ها و حمل و نقل عمومی، با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن