اجتماعی

تلاش بیمه سلامت در راستای کمک به مردم

 سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان همدان دغدغه کارمندان دولت را نیاز بیش از قبل به مردم دانست.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، دکتر فریبرز نیاستی، سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان همدان عنوان کرد: رضایت‌مندی مردم از بیمه سلامت باید دو سویه، از جانب خدمات رساننده و خدمات گیرنده باشد؛ همچنین بیشترین زمان تلاش  برای انجام وظایف ما در زمان نیازمندی مردم است.

وی بیان کرد: تلاش سازمان بیمه سلامت در راستای کمک و حمایت مردم است، که نقش این سازمان به تبع از سازمان تامین اجتماعی بیشتر خواهد بود و ما باید امانت دار خوبی باشیم و وظایف خود را در قبال مردم به خوبی انجام دهیم.

نیاستی اظهار کرد: بحث مالی و اقتصادی در سطح بیمارستان‌های استان شامل عدم پرداخت به روز مباحث مالی است، که باید در راستای کار سازمان قرار بگیرد؛ تعامل و همکاری دولت با وزارت بهداشت باید قوی‌تر از قبل باشد، همچنین دولت در این رابطه  7 میلیارد تومان بودجه به این بخش جهت بهبود وضعیت اختصاص داده است.

سرپرست سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: تلاش ما در سازمان در سال پیش رو به چهار زیر شاخه تقسیم می‌شود که تمام توان خود را برای اجرا آن‌ها می‌گذاریم، این موارد شامل، افزایش روحیه تیمی در سازمان، کارگروهی، عدم دلزدگی شغلی برای کارکنان و کارمندان سازمان، عدم روتین کاری و ایجاد تغییرات سازنده در این راستا است که باید اقدامات مربوطه صورت می‌پذیرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: درخواست ما از اصحاب رسانه این است که، اتفاقات و بحران‌ کرونا را جدی تر و پررنگ تر پیگیری کنند و این مشکل بزرگ را کوچک به حساب نیاورند، زیرا سازمان بیمه سلامت اقدامات چشم‌گیری در این خصوص انجام داده است؛ همچنین سازمان بیمه سلامت 3 گام مهم و اساسی در راستای نیاز و سلامت مردم برداشته است که شامل مبارزه جدی با کرونا، نسخه‌های الکترونیکی و پرداخت های مالی به روز است.

وی عنوان کرد: تنها راه پویش و پیش‌برد اهداف به شرط پایش و کمک و همیاری متقابل میان دولت و سازمان است؛ همچنین کلید واژه برای این جانب در کنار مسئولیتی به عهده دارم واژه امات است تا بتوانم به خوبی به وظایف مدیریتی عمل کنم.  

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن