ورزشی

مقام اول مسابقات زورخانه‌ای توسط دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد همدان مقام اول مسابقات زورخانه‌ای را کسب کرد

در نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه ای و هنرهای فردی دانشگاه های سراسر کشور، دانشگاه آزاد همدان موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، دکتر مجلسی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه ای و هنرهای فردی دانشگاه های سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مسابقات ۱۲۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۲۳ دانشگاه کشور که ۱۸ تیم از واحدهای دانشگاه ازاد اسلامی و ۵ تیم از سایر دانشگاه‌ها با یکدیگر رقابت کردند و دانشگاه ازاد اسلامی واحد همدان در بخش تیمی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی بیان کرد: این مسابقات در دو بخش کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای برگزار شد که در رشته کشتی پهلوانی ورزشکاران در دو وزن مثبت ۹۰ و منفی ۹۰ کیلوگرم حضور داشتند.

دکتر مجلسی خاطرنشان کرد: حرکات هنرهای فردی این مسابقات نیز در پنج بخش میل بازی، چرخ چمنی، چرخ تیز، سنگ و کباده بود.

وی بیان کرد: در آیین پایانی مسابقات که با حضور دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و جمعی از مدیران و مسوولان و خانواده شهدا برگزار شد، از نفرات برگزیده این دوره از مسابقات تجلیل و قدردانی شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در آیین پایانی امیرمحمد طاهرخانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به عنوان پهلوان سال دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

وی از اهدای شال پهلوانی به دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه ازاد اسلامی در اختتامیه مراسم خبر داد و گفت: همچنین به منظور تجلیل از خانواده‌های شهدا به شهید شاخص ورزش کشور شهید علیرضا شمسی‌پور، شهید شاخص استان همدان در سال ۱۴۰۱ شهید محمدرضا مازویی و شهید شاخص شهرستان همدان شهید امیر طلایی شال پهلوانی اهدا شد.

اسامی برگزیدگان نخستین دوره مسابقات ورزش زورخانه ای و هنرهای فردی به شرح زیر است…

در رشته کشتی پهلوانی مثبت ۹۰ کیلوگرم امیرمحمد طاهرخانی از تاکستان رتبه اول، امیرحسین علیپور از خراسان شمالی رتبه دوم و علی علیرضایی از همدان و محمدرسول خسروی از کرمانشاه رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش کشتی پهلوانی منفی ۹۰ کیلوگرم صادق آرزنگ از خراسان شمالی رتبه اول، علیرضا پورمحمد از تهران مرکزی رتبه دوم و محمدامین رسولی از تهران مرکزی و امیررضا طاهرخانی از تاکستان رتبه سوم را بدست آوردند.

در رشته چرخ چمنی سید عباس حسینی از دانشگاه علمی کاربردی همدان رتبه اول، سید عطا موسوی از زاهدان رتبه دوم و علی محمد ابوالحسنی منفرد از کاشان و محمد قیاسوند از همدان سوم شدند.

در رشته چرخ تیز سید عباس حسینی از علی و کاربردی رتبه اول را کسب کرد، محمدمتین مهیمنی از کاشان دوم شد و سید عطا موسوی از زاهدان و محمد قیاسوند مقام سوم را کسب کردند.

در رشته کباده هادی اشرفیان از علمی کاربردی همدان رتبه اول، جعفر نوری از اسدآباد و حاجی محمدیان از قم دوم و سوم شدند و خلیل سزاسلطانی به مقام چهارم رسید.

در بخش میل بازی علی اکبر خاکدوست از قم رتبه اول، سید سجاد موسوی از همدان مقام دوم، سلمان خانی از اصفهان رتبه سوم و امیر سلیمی از البرز مقام چهارم را بدست آوردند.

در رشته سنگ سالار علی قلی‌زاده از تهران جنوب مقام اول، رضا قادری اردکانی از سپیدان شیراز مقام دوم و علی یادگاری از پیام نور و علیرضا خندان از کاشان مقام سوم را کسب کردند.

در مجموع تیمی کشتی پهلوانی و هنرهای فردی همدان مقام اول را کسب کرد، علمی کاربردی تهران دوم شد و کاشان به مقام سوم دست یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن