اجتماعی

سرعت عامل تصادف همدانی‌ها

پلیس راهور استان همدان، سرعت غیر مجاز را عامل تصادفات شهری خواند.

سرهنگ فرخ جمالی دربعدازظهر روز یکشنبه 1 خرداد ماه در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین گفت: در تصادفی که یک دستگاه خودرو تیبا با گارد ریل‌های بلوار بعثت در استان همدان داشته است عامل اصلی و مهم در این تصادف و موارد مشابه را سرعت غیر مجاز و بی‌تجربگی راننده خودرو قید کرد.
وی بیان کرد: افراد کم سن و بی‌تجربه در رانندگی با سرعت بالا خطر آفرین هستند ، در این مواقع راننده توانایی مقاومت در برابر حادثه را ندارد و به دلیل سرعت غیر مجاز امکان ترمز گرفتن و توقف به پایین‌ترین حد ممکن خود می‌سد و باعث ایجاد تصادف، برخورد با گارد ریل و یا برخورد با اشیا اطراف جاده می‌شود.
سرهنگ جمالی در ادامه افزود: در چند شب اخیر یک دستگاه پژو 206 واقع در بلوار بعثت و حوالی هتل امیران با برخورد به گارد ریل واژگون و موجب مسدومیت شدید جسمی راننده خودرو شده است و مشابه این اتفاق نیز در بلوار مفتح همدان اتفاق افتاده است که آن خودرو نیز واژگون شده است.
پلیس راهور استان اظهار کرد: رانندگان خودروهای سواری با رعایت 2 اصل مهم سرعت مجاز و توانایی در رانندگی و داشتن گواهی‌نامه می توانند به شکل قابل ملاحضه ای از آمار تصادفات شهری و بین شهری بکاهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن