اجتماعی

هشدار آتش نشانی به مراکز تجاری و اداری

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، در پی پایش‌ از مراکز خرید و پر رفت وآمد از ارسال اخطار و هشدار‌های لازم به ارگان‌های متولی خبر داد.

سید صادق پورسینا در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، عنوان کرد: با بررسی و بازرسی کارشناسان آتش نشانی از مراکز پر رفت و آمد و ساختمان‌های عمومی مرتفع نواقص این مراکز شناسایی شده و اخطار‌های لازمه جهت اصلاح داده شده است، امیدوار هستیم در پی اخطار‌ها مسئولین جامه عمل به تن کرده و نسبت به رفع مشکل‌ها اقدام نمایند.

وی افزود: ساختمان‌های اداری برای ما از اهمیت بالایی برخوردار هستند و متناسب با نوع عملکرد و مدارک موجود در آن‌ها هشدار جدی‌تری را از سمت ما به دنبال داشتند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، بیان کرد: هر کدام از این مراکز‌ها نواقص متفاوتی را دارند، که باید نسبت به آن‌ها اقدامات لازم را انجام داد تا از وقوع حوادث مشابه و ضرر‌های جبران ناپذیر جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، در پی وقوع حوادث تلخ همانند ریزش ساختمان پلاسکو و برج متروپل در آبادان ارگان‌های متولی باید نسبت به رفع نواقص و برخورد با افراد متخلف اقدامات لازم را انجام دهند، چرا که طی پیگیری و بازرسی سازمان آتش نشانی برخی از ساختمان های تجاری و اداری دارای نواقصی هستند که می‌توانند حوادث تلخ و مشابهی را بار دیگر رقم بزنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن