اجتماعی

هزینه ۲۸۰ میلیونی یا سفر رایگان؟!

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان از قانونی بودن سفر شهردار به اندونزی خبر داد و گفت: شهردار با تصمیم و رای اکثریت شورا به اندونزی سفر کرد و هزینه این سفر بر عهده سازمان ملل است.

سعید نظری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به این خبر بیان کرد: شهردار برای ایجاد روابط مسالمت آمیز و معرفی شهر تاریخی همدان با میزبانی و تقبل هزینه سازمان ملل به این سفر رفته و تنها یک مبلغ برای هزینه های احتمالی شهردار در نظر گرفته‌ایم که در صورت عدم نیاز پس از بازگشت باید این مبلغ بازگردانده شود.

وی با اشاره به اینکه میزان مبلغ اهمیتی ندارد ادامه داد: بسیاری از اعضای شورا با رای مثبت، رضایت به سفر شهردار داده‌اند چرا که این سفر می‌تواند پیامدهای خوبی برای استان داشته باشد و به یک الگوی بین المللی تبدیل شود.

نظری با اشاره به هزینه سفر شهردار عنوان کرد: هیچگونه هزینه ای از سوی شهرداری یا شورا برای این سفر لحاظ نشده است و تنها مبلغی به عنوان ودیعه و امانت به شهردار داده ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان یادآور شد: در دفعات قبلی شهردار به تاجیکستان سفر نکرد و باز هم حواشی جدید برای شهردار مبنی بر عدم توجه او به توسعه همدان درست شد.

به گزارش این پایگاه خبری، طی تصاویر فیش واریزی منتشر شده به مبلغ 280 میلیون تومان در بین اصحاب رسانه برای هزینه های احتمالی شهردار جای سوال است که یک سفر کاری برای شهردار همدان مگر چقدر هزینه احتمالی خواهد داشت که این مبلغ در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن