اجتماعی

مصدوميت شديد كارگر ملايرى

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ملایر گفت: پیش از ظهر امروز با گزارش سقوط کارگری به عمق چاهک آسانسور از طبقه چهارم ساختمان در حوالی خیابان مولوی ملایر، تیم امدادونجات آتش نشانی ملایر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ،محمودرضا ملکی افزود: این حادثه زمانی اتفاق افتاد که کارگر میانسال در طبقه چهارم ساختمان مشغول سفیدکاری بود، وی به عمق چاهک سقوط کرد که منجر به آسیب دیدگی شدید وی شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات، فرد مصدوم را به بیرون منتقل و برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

ملکی اظهار کرد: متاسفانه در سالهای اخیر حوادث ناگواری در اثر پرتاب اشیاء یا سقوط افراد به داخل چاه آسانسور اتفاق افتاده و خانواده هایی بی سرپرست و عزادار و بالطبع کارفرمایانی که گرفتار مشکلات دادگاه، دیه، زندان، و… شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ملایر
تأکید کرد: کارگران باید با تجهیزات ایمنی کامل شامل کلاه ایمنی ،کفش کار ، کمربند ایمنی ، دستکش کار ، عینک ایمنی داخل چاه آسانسور شوند همچنین قبل از ورود به داخل چاه آسانسور با همکاری کارفرما یا مسئول ساختمان نسبت به استقرار راه بند ایمن و مناسب در مقابل دربهای آسانسور در تمام طبقات اقدام کنند و قراردادن مانع و حفاظ مناسب و ایمن برای جلو گیری از سقوط اجرام به داخل چاه آسانسور از اهمیت بالایی در پیشگیری از این سوانح دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن