اجتماعی

ثبت مراكز دپو گندم در سامانه جامع انبارها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ملایر گفت: تمامی مراکز دپوی گندم باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند و نیروی انتظامی نسبت به رصد بارنامه حمل گندم و مشخص بودن مبدا و مقصد خودروهای حمل گندم نظارت‌های لازم را به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، داریوش صفاری ظهر دوشنبه ۱۶ خرداد ماه، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات خرید تضمینی گندم ملایر، بر لزوم برگزاری جلسات مستمر و بررسی مسایل و مشکلات خرید تضمینی گندم تاکید کرد.

وی افزود: تا پایان هفته جاری بازدید از پنج مرکز خرید تضمینی گندم در سطح شهرستان انجام و نواقص، مشکلات و درخواست‌ها احصا و اقدام لازم برای رفع این نواقص صورت گیرد.

صفاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خرید تضمینی گندم مربوط به تولید ۱۴۰۱ است، بازرسان و عوامل مراکز خرید تضمینی گندم باید مراقبت‌های لازم را در این زمینه به عمل آوردند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر تجهیز و نظم‌دهی مراکز خرید گندم شهرستان، خواستار کالیبره کردن باسکول‌ها در مراکز خرید شد.

وی افزود: علاوه بر پنج مرکز خرید زیر نظر جهاد کشاروزی، حدود ۱۲ مرکز خرید نیز زیر نظر تعاونی روستایی و اداره غله است که باید همپوشانی لازم را داشته باشند.

صفاری ادامه داد: تمامی مراکز دپوی گندم باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند و نیروی انتظامی نسبت به رصد بارنامه حمل گندم و مشخص بودن مبدا و مقصد خودروهای حمل گندم نظارت‌های لازم را به عمل آورد.

وی با تاکید بر پرداخت به موقع وجوه خرید تضمینی گندم به کشاورزان توسط بانک کشاورزی، به آغاز خرید تضمینی گندم از اوایل تیرماه،اشاره کرد.

معاون فرماندار ملایر نسبت به مناسب‌سازی فضاها و انبارهای خرید گندم، تشدید نظارت‌ها به صورت روزانه و در دسترس بودن مراکز خرید تضمینی گندم تاکید و بیان کرد: با توجه به حساسیت خرید تضمینی گندم و تامین امنیت غذایی، تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در این زمینه وظیفه دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن