اجتماعی

ورود 3 میلیون و 738 هزار مسافر به همدان

سرپرست پلیس راه استان همدان، از افزایش ورود 51 درصدی مسافران به استان همدان خبر داد.

سرهنگ غلامعلی همایی در گفت‌‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: با توجه به آمار تعطیلات خرداد سال 1400 تعداد ورود مسافران 2 میلیون و 470 هزار نفر بوده است، ولیکن از تاریخ 11 خرداد تا پایان 15 خرداد سال 1401 با افزایش 51 درصدی این تعداد دست کم 3 میلیون و 738 هزار نفر گزارش شده است.

وی بیان کرد: بار ترافیک ورودی و خروجی در این تعطیلات در استان بسیار بالا بوده و بیشترین تراکم ترافیکی از بیمارستان ارتش تا پل شهرک فرهنگیان ادامه داشته است اما با همکاری نیروهای راهنمایی و رانندگی نسبت به رفع این مشکل اقداماتی انجام شده است.

سرپرست پلیس راه استان همدان در رابطه با تصادفات اخیر اظهار کرد: در این مدت 4 فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های نهاوند و جوکار و همچنین 29 فقره تصادف خسارتی که 35 مجروح را به همراه داشته است توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی به ثبت رسیده است.

سرهنگ همایی اذعان کرد: علت اصلی همه تصادفات جاده ای، عدم توجه راننده به جاده و همچنین عدم توانایی کنترل ماشین بوده است؛ بیشترین تصادفات در راه‌های اصلی که 49 درصد را در بر گرفته است گزارش شده،  33 درصد در راه‌های فرعی و 18 درصد مربوط به راه‌های روستایی به ثبت رسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن