اجتماعی

تالاب آق‌گل،ظرفیت مهم گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: تالاب آق‌گل یک ظرفیت مهم گردشگری و دارای تنوع زیستی است که با توجه به تدوین و تصویب “برنامه مدیریت جامع تالاب آق‌گل”، باید با اجرای این برنامه به تمامی اهداف در جهت احیای تالاب دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ؛ عباس خدابخشیان در جلسه کارگروه شهرستانی اجرای مدیریت جامع تالاب آق‌گل ملایر که چهارشنبه ۱۸ خردادماه با حضور مسئولین اداره کل محیط زیست استان همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، افزود: حفاظت از محیط زیست و گونه‌های زیستی مورد تاکید تعالیم دینی، ریشه در اخلاق و باورهای دینی بوده و یک وظیفه همگانی است.

وی گفت: تالاب آق‌گل یک ظرفیت مهم گردشگری و دارای تنوع زیستی است که با توجه به تدوین و تصویب “برنامه مدیریت جامع تالاب آق‌گل”، باید با اجرای این برنامه به تمامی اهداف در جهت احیای تالاب دست پیدا کنیم.

خدابخشیان با تاکید بر تحقق برنامه راهبردی و چشم‌انداز روشن تالاب آق‌گل، از تشکیل چهار کمیته زیرمجموعه این کارگروه برای تحقق هر چه بهتر اهداف پیش‌بینی شده با کمک دستگاه‌های دولتی، غیردولتی، سازمان‌های مردم نهاد و جوامع محلی تالاب آق‌گل خبر داد.

معاون فرماندار ملایر تاکید کرد: پیگیری حقآبه تالاب آق‌گل باید از طریق ملی و به عنوان یک مطالبه عمومی انجام شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن