اجتماعی

پذيرش دانشجو در رشته مهندسى مبلمان

امروز به مناسبت هفته صنایع دستی، داریوش صفاری، معاون برنامه ریزی فرمانداری ملایر به همراه رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی ملایر، از مرکز تحقیقات مبل و منبت دانشگاه ملی ملایر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، ظهر چهارشنبه ۲۵ خردادماه، رئیس دانشگاه ملایر در حاشیه این بازدید، گفت: مجوز رشته « مهندسی مبلمان» برای امسال نیز تمدید شده است و دانشگاه از مهر ماه در این رشته دانشجو خواهد گرفت.

دکتر ابراهیم محمدی منش، افزود: دانشگاه ملایر مسئول کمیته تحقیقاتی مبل و منبت است و در راستای وظایف ذاتی کمیته خود قدم برخواهد داشت.

داریوش صفاری معاون فرماندار ملایر نیز اظهار کرد: دانشگاه ملایر ظرفیت های مناسبی برای طراحی، برگزاری همایش و…دارد، بنابراین ضرورت است کمیته تحقیقاتی دانشگاه فعال شود.

گفتنی است؛ در این بازدید که تنی چند از اعضای هئیت علمی دانشگاه حضور داشتند از مرکز تحقیقات مبل و منبت دانشگاه ملی بازدید شد، همچنین در خصوص مشکلات مبل و منبت ،نقاط ضعف و قوت و در خصوص تفاهم های گذشته بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

در ادامه در زمینه مشارکت بخش های خصوصی و دانشگاه در مورد پژوهش های لازم در راستای ارتقای مبلمان منبت شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن