اجتماعی

شناسایی شرکت تولیدی شوینده متخلف

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از شناسایی شرکت تولیدی شوینده متخلف و مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون ریال گرانفروشی واحتکار یکی از شرکت های تولیدی شوینده محرز وصورت جلسه شد.


مرضیه یونسی در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: بر حسب گزارشات رسیده مبنی بر گرانفروشی مواد شوینده یکی از شرکت های تولیدی ، سرپرست تعزیرات حکومتی به همراه یکی از روسای شعب با همکاری بازرسین صمت به صورت سرزده از یکی از شرکت های تولیدی شوینده بازرسی کردند، دربازرسی از این شرکت گرانفروشی مایع دستشویی محرز وصورت جلسه آن به امضای حاضرین رسید.

وی افزود: به محض ارسال گزارش تخلف از سوی صمت تعزیرات حکومتی در کمترین زمان به پرونده رسیدگی ورای مقتضی را صادر خواهد کرد .
تعزیرات حکومتی ضمن قدردانی از واحد ها وشرکت های قانونمند که در این شرایط سخت با رعایت انصاف و قانون موجبات تامین آرامش بازار را فراهم می کنند، اذعان کرد: با واحد هایی که با تخلف خود تلاش دیگران را زیرسوال برده و اسباب نارضایتی مردم را فراهم میکنند به شدت برخورد می کند .
مرضیه یونسی تاکید کرد: ازمردم عزيزبابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می کنیم وتقاضا داريم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل ، تلفن گویای 124 وسامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی 300000135 وتارنمای t135.ir اعلام نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن