اجتماعی

طرح‌های میلیاردی ملایر در حال اجرا

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر
با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در شهرستان ملایر در دست اجراست، گفت:وزیر دادگستری، افتخاری برای استان همدان و شهرستان ملایر بوده و این فرصت در دولت انقلابی دکتر رئیسی برای ما مغتنم است.

به گزارش خبرنگار خبری همدان آنلاین ؛سلمان اسماعیلی پنجشنبه ۹ تیر ماه در نشست شورای اداری ،افزود: در بیش از سه ماه گذشته، این چهارمین سفر استاندار به شهرستان ملایر است.

وی با بیان اینکه با مدیریت جهادی و انقلابی استاندار همدان، اقدامات به بهترین شکل در دست انجام است، اظهار کرد:شهید بهشتی یکی از چهره‌های شاخص و پرآوازه جمهوری اسلامی و دارای افکار بلند و یک فقیه نواندیش بود.

وی با اشاره به اینکه تعامل کم‌سابقه‌ای بین مجموعه شورای تامین و مجموعه این شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: دوره پرتلاشی در تنظیم بازار و اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها داشتیم که با وفاق و همدلی موجود در شهرستان به خوبی انجام شد.

اسماعیلی افزود: ملایر تنها شهرستانی است که با هدایت استاندار همدان و حکم دادستان، اجاره بها را مدیریت می‌کنیم و قوانین خوبی وضع کردیم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در حوزه نظارت بازار تعداد بازرسان و ناظران را با بکارگیری از ظرفیت سپاه و بسیج و اقشار مختلف به ۱۲۰ نفر افزایش دادیم، گفت: استان همدان با مدیریت جهادی استاندار همدان، همراهی و وفاق مردم و مسئولان، در حوزه تنظیم بازار سربلند ظاهر شد و یک روند پرشتاب و رو به توسعه‌ای را در پیش گرفته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن