ورزشی

حمایت شهرداری از تیم فوتبال ضرروی نیست

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تیم شهرداری نیازمند متولی است، هزینه 15 میلیاردی برای این تیم از سوی شهرداری را هزینه‌ای غیر ضروری دانست.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری از انجام وظایف ذاتی خود عاجز است اظهار کرد: این نهاد هنوز حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده و پرداخت 15 میلیاردی برای یک تیم فوتبال که متولی آن نهادهای دیگر بوده، به دور از منطق است.

وی ادامه داد: از سال گذشته به شهرداری فرصت دادیم تا برای درآمدزایی این تیم به دنبال سرمایه گذار باشد اما از ابتدای این فرصت تا کنون که یک سال می‌گذرد و این تیم بیش از پیش وابسته به شهرداری شده است.

حیدری با اشاره به اینکه در هیچ یک از وظایف 800 گانه شهرداری در قانون،  به تأمین مالی یک تیم فوتبال نیست اشاره نشده است عنوان کرد: رای شورا انحلال این تیم نیست و تصمیم‌گیری اعضای این صحن تصدی‌گری شهرداری است.

این عضو شورای شهر در پایان تصریح کرد: حمایت از یک تیم با این مبلغ منطقی نیست و پول پاشی محسوب می‌شود  و قطعا مردم با این عملکرد موافق نیستند و فقط ورزشی‌نویس‎‌ ها را در نظر نگیریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن