اجتماعی

لزوم کاهش 30 درصدی مصرف برق ادارات

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق استان همدان، از لزوم کاهش مصرف  30 درصدی در ساعات اداری و 60 درصدی در ساعات غیر کاری خبر داد.

لیدا یوسفی در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: طی جلسه هیئت وزیران با توجه به لزوم کاهش مصرف برق برای تابستان ادارات باید مصرف برقی خود را در ساعات اداری تا 30 درصد کاهش دهند و در ساعات غیر اداری تا 60 درصد مصرف جاری کم نمایند.

وی بیان کرد: امسال باید به بخش سرمایش، توجه ویژه‌ای شود و چون استان همدان از رطوبت کمی برخوردار است نیاز به استفاده از کولر گازی نمی‌باشد و کولر آبی مناسب خواهد بود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق استان همدان، اظهار کرد: انتظار می‌رود همشهریان از ساعت 12 تا 18 و 20 تا 24 که ساعات اوج مصرف است خانه را زیاد سرد نکنند و از لباسشویی، اتو و جاروبرقی استفاده نکنند؛ همچنین در خرید لوازم برقی کالایی را انتخاب نمایند که مصرف انرژی  را دارا باشد.

لیدا یوسفی اذعان کرد: شهرک های صنعتی باید در جهت کاهش مصرف برق  یک روز در هفته را همکارای کنند و اصناف باید نسبت به سال گذشته 30 درصد و لوستر فروشی ها 70 درصد کاهش مصرف داشته باشند؛ همچنین کشاورزان اگر 5 ساعت در روز در دوره محدودیت الکترو پمپ‌هایشان را خاموش کنند بهای برق در سایر ساعات رایگان احتساب می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن