اجتماعی

افتتاح طرح ضيافت انديشه استادان و نخبگان

آئین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاه با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه ملی ملایر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سرپرست دانشگاه ملایر نکاتی در رابطه با نحوه برگزاری، برنامه زمانبندی و سوابق و فعالیت های اساتید دوره طرح، بیان و بر لزوم اصلاح و بازنگری برخی روندها و ساختارها تاکید کرد.

دکتر ابراهیم محمدی منش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، پیشنهاد کرد در خلال مباحث دوره بحث ارتباط علم با صنعت و تولید ثروت از طریق علم و ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت مطرح و تبادل نظر شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملایر نیز با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و وظیفه خطیر جامعه دانشگاهی در این زمینه، گفت: در صورتی که ما در این زمینه و در این برهه حساس تاریخی به وظیفه خود به نحو احسن عمل نکنیم، استکبار جهانی حقایق را در مورد شخصیت والایی مقدسی همانند “سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” را به نحوی دیگر به دنیا عنوان می کند.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به اتفاقات منطقه و تشنجات کشورهای همسایه و ارائه آمار و گزارشات مستند، خاطرنشان کرد: با وجود همه تهدیدهای ناشی از توطئه های کشورهای غربی، نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان اقتدار و صلابت خود را با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای، حفظ کرده و ارتقا داده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن