اجتماعی

ضرورت فعاليت دبيرخانه دائمى مبارزه با مواد مخدر

فرماندار ویژه ملایر از اختصاص یک میلیارد تومان از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر، خبر داد و بر ضرورت فعالیت دبیرخانه دائمی مبارزه با مواد مخدر در ملایر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ سلمان اسماعیل سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه؛ در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایر افزود: یک میلیارد تومان اعتبار به دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر اختصاص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز اعتبار بیشتری به دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اختصاص پیدا میکند، گفت: اختصاص این میزان اعتبار مستلزم ارایه برنامه‌های خلاقانه، جدید، موثر و راهبردی است و متناسب با هر اقدام و برنامه موثری، اعتبار به دستگاه‌های اجرایی اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید به قید فوریت دبیرخانه دائمی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان فعال شود، اظهار کرد: در این راستا کمیته‌های چهارگانه مصوب این دبیرخانه با حضور دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، شهرداران، اصحاب رسانه و سایر اقشار، فعال و در صورت نیاز این کمیته‌ها بومی‌سازی شود.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد:در حوزه مبارزه با مواد مخدر هر کار ممکنی در حوزه فرهنگی با حضور و همراهی تمامی مجموعه شهرستان، با فکرها و ایده‌های جدید باید اجرایی شود.

اسماعیلی با بیان اینکه ملایر باید مدیریت خود را در این مقطع به خوبی نشان دهد، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی هرچه بیشتر دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از دومین شهر استان ضروری است.

وی با بیان اینکه تنها با اقدامات سلبی نمی‌توان با مواد مخدر مبارزه کرد، افزود: طبق آمار ارائه شده، میزان کشفیات و برخوردها از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش چندین برابری داشته و گزارش‌های ارائه شده حاکی از این است که مساله مواد مخدر و اعتیاد به اندازه کافی جدی گرفته نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن