سلامت و پزشکی

معرفی 846 واحد متخلف به مراجع قضایی

  مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سیناهمدان، از اخطار و معرفی 846 واحد متخلف، در رعایت پروتکل های بهداشتی به مراجع قضایی خبر داد.

لیدا رفعتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، عنوان کرد: به طور کلی 846 واحد به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده، که بیش ترین تعداد مربوط به نانوایی ها با توجه به اهمیت شغلی که دارند، با 128 مورد گزارش شده است؛ همچنین در هفته گذشته 45 واحد صنفی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی پلمپ شده اند.

وی بیان کرد: درصد پوشش واکسیناسیون در 6 شهرستان استان کامل و 100 درصد شده است اما مردم شهرستان های همدان، نهاوند و تویسرکان همچنان باید نسبت به تزریق دز‌های واکسن خود اقدام نمایند؛ متاسفانه درصد استفاده از ماسک در استان بسیار کاهش پیدا کرده است و این خود می‌تواند باعث اوج گیری مجدد بیماری کرونا بشود.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سیناهمدان، اظهار کرد: درصد رعایت بهداشت و حفاظت فردی در فرودگاه ها، دانشگاه‌ها، استادیوم و سالن های سینما و تاتر همچنان 100 درصدی بوده و بالاترین آمار را دارند و مراکز ورزشی با 61 درصد جز مکان‌های پر خطر به حساب می‌آیند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن