فرهنگ و هنر

لغو کنسرت نداریم

مدیر کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، از عدم لغو کنسرت‌ها تا اکنون در استان و پیگیری مجدد برگزاری آن‌ها بعد از دو ماه محرم و صفر خبر داد.

دکتر مسعود ویژه در گفت‌و گو با پایگاه خبری عنوان کرد: با توجه به حواشی اخیر خبر لغو کنسرت‌ها لازم به ذکر است ما هیچگونه لغوی نداشتیم و فقط یک مورد مربوط به کنسرت پرواز همای در اواخر اردیبهشت ماه بوده که با ایام ارتحال آیت الله فاطمی نیا تداخل داشته و این کنسرت به تاخیر افتاده است .

وی بیان کرد: بعد از تاخیر در کنسرت همای افرادی که قصد دعوت کردن آن را داشتند موفق به هماهنگ کردن زمان، به دلیل سفرها و برنامه‌های ایشان نشدند و امکان هماهنگی مجدد پیش نیامد.

مدیر کل‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد در استان درست کردن جنجال را دوست داشته، اما ما در این چند ماه تلاش کردیم تا همشهریان از این کنسرت ها استفاده و لذت برده باشند، خصوصا کنسرت‎‌های سنتی که در کشورما از قبل وجود داشته است.

دکتر ویژه افزود: هیچ شخصی اجازه حاشیه سازی در استان همدان را ندارد و ما نمی‌گذاریم فردی بدون سند و مدرک دست به حاشیه سازی بزند و قصد در رسانه ای کردن آن را داشته باشد؛ همچنین ما امکان اجرا در استان را به افرادی که به دنبال درست کردن حاشیه هستند نمی‌دهیم؛ ولیکن ممکن است در هرجایی به دلیل تداخلات و یا مشکلات، کنسرتی لغو شود اما می‌توان با طی کردن روند مرسوم آن کنسرت را به زمان دیگری موکول کرد.

وی در ارتباط با مکان کنسرت‌ها اذعان کرد: تنها مکانی که برای کنسرت در همدان تعیین گردیده است و استانداردهای لازم را دارد سالن مجتمع بوعلی سینا بوده و همچنین به دنبال پیگیری برای ساختن تالار بزرگ شهر که روی تپه مصلی قرار دارد، هستیم؛ تالار بزرگ شهر در مرحله اولیه است و با 1500 نفر ظرفیت صندلی برای این است که در آینده دچار مشکل نشویم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن