اجتماعی

مدیران از آمار سازی پرهیز کنند

‍ فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مدیران از آمارسازی پرهیز کنند، گفت: تعهدات میز خدمت باید در موعد مقرر اجرایی شده و خدمت‌رسانی به مردم نباید تعطیل شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ؛ سلمان اسماعیلی شنبه یکم مرداد ماه؛ در نشست شورای اداری ملایر که با دو موضوع شورای فرهنگ عمومی و گرامیداشت هفته نماز جمعه برگزار شد، افزود: باید سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت را فرصتی مغتنم برای رشد و توسعه منطقه بدانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات و پروژه‌های مناسبی برای این سفر پیش‌بینی شده که سهم ملایر نیز اعتبارات قابل توجه و ارزشمندی است، اظهار کرد: مدیران باید آمادگی صد درصدی برای سفر استانی دولت به این شهرستان را داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این سفر یکی از اعضای هیات دولت به عنوان نماینده رییس جمهور به ملایر سفر می‌کند، ادامه داد: علاوه بر این، پیرو حضور وزیر معین به این شهرستان، دستگاه متناسب با آن وزارتخانه‌ باید بیشترین سهم را بگیرد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نماز جمعه بهترین و دائمی‌ترین پایگاه برای مردم است و مدیران باید حضور خود و خانواده‌هایشان را در نماز جمعه در اولویت و راس امور قرار دهند، افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و شیب صعودی همه‌گیری کرونا، دستگاه‌های اجرایی، وظیفه دارند ظرفیت‌ها و امکانات خود را در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اختیار هیات‌های مذهبی قرار دهند.

فرماندار ملایر گفت: باتوجه به نزدیکی هفته خبرنگار، از تلاش‌ها، زحمات، دوراندیشی و نگاه خوب و مثبت خبرنگاران تقدیر می‌کنیم، خبرنگاران این شهرستان همیشه همراه دولت و مردم بوده‌اند، بنابراین تجلیل از زحمات خبرنگاران وظیفه مهم مدیران این شهرستان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات میزهای خدمت و تعهدات دستگاه‌های اجرایی باید از سوی مدیران در موعد مقرر اجرایی شود تا مردم طعم شیرین خدمات را به خوبی لمس کنند، خاطرنشان کرد:حضور پرشور مردم در همایش پیاده‌روی خانوادگی ستودنی است، این حضور نشان داد که اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم، مردم همواره پای کار هستند.

اسماعیلی افزود: ۱۰ درصد از بودجه کشور در اختیار کمیته برنامه‌ریزی و بالغ بر ۹۰ درصد آن در اختیار وزارتخانه‌ها است و مدیران موظفند برای جذب بودجه‌های ملی و در اختیار اداره کل تلاش کنند.

فرماندار ملایر گفت: متناسب با ضعف‌های شناسایی شده، با همکاری دانشگاه ملی ملایر، دوره‌های برنامه‌ریزی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و نخبگان فعال در هر دستگاه برگزار می‌شود، همچنین باید برنامه تحولی هر دستگاه باید مشخص شود، بزودی کارگاه آموزشی قانون ظرفیت بودجه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران از آمارسازی به ویژه در حوزه اشتغال پرهیز کنند، افزود: برنامه بازدید سرزده از ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم تعطیل‌بردار نیست، اقدامات شاخص برخی مدیران در این زمینه قابل تقدیر است، اظهار کرد: اقدامات خوبی در سطح کشور و دولت سیزدهم شکل گرفته که مدیران باید تریبونی برای تبیین این شرایط و اقدامات باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن