اجتماعی

حضور رسانه های حرفه ای؛ فرصتی برای پیشرفت استان

سرپرست فرمانداری همدان حضور رسانه های حرفه ای در استان همدان را فرصتی برای پیشرفت استان دانست و خاطرنشان کرد: از انتقادات و تذکرات اهالی رسانه استقبال می کنم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ مسلم مخفی شنبه ۱۹ آذرماه در دیدار با جمعی از اعضای بسیج رسانه استان، افزود: در این برهه از تاریخ پذیرش مسئولیت فرمانداری کاری دشوار به نظر می‌رسد؛ چرا که پیش از این افراد مطرح و توانمند برای این جایگاه یا مطرح بوده و با زحمت کشیده اند بنابراین فرصت مغتنم و مسئولیت خطیر است.

وی با اشاره به مرکزیت شهر همدان در جغرافیای سیاسی استان، افزود: استانداری ها در استان نقش هسته مغزی و کانون تصمیم سازی را ایفا میکنند و فرمانداری شهرستان مرکزِ استان نقش تعیین کننده ای دارد.

مخفی حضور رسانه های حرفه ای در استان همدان را فرصتی برای پیشرفت استان دانست و خاطرنشان کرد: از انتقادات و تذکرات اهالی رسانه استقبال می کنم.

رییس بسیج رسانه استان همدان نیز در این دیدار با بیان شاخصه های مدیران انقلابی، گفت: حضور فعال در نخستین روز پذیرش مسئولیت فرمانداری در کف بازار و ارتباط گیری با بدنه جامعه نشان از درایت توام با تجربه سرپرست فرمانداری را می رساند.

ناصر قوامی حضور مسلم مخفی را که در حوزه ارتباطات و رسانه نیز صاحب کسوت دیرینه است مایه مباهات برای اهالی رسانه دانست و افزود: این فرصت می تواند پدید آورنده فصل مشترکی از پیشبرد امور به کمک اهالی رسانه باشد.

گفتنی است؛ در این دیدار اهالی بسیج رسانه به بیان دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی خود پرداخته و بخشی از پیشنهادات و نظرات خود را با سرپرست فرمانداری همدان درمیان گذاشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن