سلامت و پزشکی

افتتاح و کلنگ زنی درمانگاه‌های تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی بهار و کلنگ‌زنی درمانگاه تامین اجتماعی کبودراهنگ طی فردا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین    حسن عروتی موفق از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های درمانی تامین اجتماعی استان همدان با حضور مقامات کشوری و استانی خبر داد و اظهار کرد: آئین افتتاح درمانگاه  تامین اجتماعی بهار و کلنگ‌زنی درمانگاه این مجموعه در کبودراهنگ با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مسئولان استانی طی امروز  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم به مردم استان خدمات ارائه می‌دهد گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی استان  دارای دو بیمارستان با ۲۹۳ تخت فعال در شهرستان همدان و ملایر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۶ درمانگاه عمومی تخصصی تامین اجتماعی در سطح استان فعال است افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با یک‌هزار و ۷۱ پرسنل به بیمه‌شدگان و مردم خدمات ارائه می‌کند.

وی در خصوص درمانگاه بهار گفت: با خرید زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در خصوص احداث درمانگاهی با زیربنای تقریبی ۲۵۰۰ متر اقدام شد که با یاری خداوند در ستاد مدیریت درمان و همکاری  مسئولین سازمان تامین اجتماعی کشور امروز به بهره‌برداری رسیده است.

عروتی‌موفق یادآور شد: درمانگاه بهار که بعد از دو بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر و ۶ مرکز درمانی سرپایی‌های تخصصی و عمومی در شهر همدان و شهرستان‌های استان نهمین مرکز ملکی درمانی سازمان تامین اجتماعی است که تکمیل ساختمان آن، در مجموع با صرف ۴۵ میلیارد تومان به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: با توجه به رویکرد دولت با شعار «دولت مردمی ایران قوی» ساخت این درمانگاه با سرعت پیگیری شد و با پیشرفت پروژه از ۴۰ درصد در شهریور ۱۴۰۰ تا تکمیل آن در پایان مرداد ۱۴۰۱، امروز گامی دیگر در خدمت رسانی به مردم شهرستان بهار برداشته شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار مشتمل بر چهار اتاق معاینه برای پزشکان متخصص عمومی، دندانپزشک، مامایی و واحدهای پاراکلینیکی شامل داروخانه، آزمایشگاه، نوار قلب، بخیه، پانسمان و تزریقات و سرم تراپی با جذب و اشتغال ۲۸ نفر نیروی تخصصی و کادر درمان مورد نیاز است.

وی با اشاره به گسترش مراکز درمانی و ملکی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: زمینی به متراژ ۲۲۰۰ متر مربع از طرف خانواده مرحوم پیوندی برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در کبودراهنگ به سازمان تامین اجتماعی اهدا شد که از خانواده مرحوم پیوندی، مجمع خیرین سلامت، امام جمعه و سایر مسئولین که در این امر ما را یاری کردند سپاسگزارم.

عروتی‌موثق اظهار کرد: ما در ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان پیگیر فرایند ساخت این درمانگاه هستیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن