ورزشی

ملایر؛ نایب قهرمان مسابقات کشتی بزرگسالان استان

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران ملایری با کسب هشت مدال درخشان طلا ، نقره و برنز و کسب ۱۱۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی مسابقات کشتی بزرگسالان استان ایستادند.
حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، در این رابطه افزود: مسابقات کشتی بزرگسالان استان به میزبانی همدان برگزار شد و تیم کشتی بزرگسالان ملایر که به مربیگری جلال لطیفی در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود، توانست با کسب ۱۱۰ امتیاز و هشت مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات تکیه زند.
وی بیان کرد: در این دوره ازرقابت ها داریوش ولی‌زاده ، علی کریمی و عباس زندیه مدال طلا ، سینا زندی، مهدی زرینی و امیر رضا فلاحی مدال نقره و سبحان ونایی و میثم ترکاشوند مدال برنز را برگردن آویختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین به نایب قهرمانی مسابقات فوتسال دختران استان توسط ورزشکاران ملایری اشاره و خاطرنشان کرد: دختران ملایری با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال دختران استان خوش درخشیدند.
سپهری نیا گفت: تیم فوتسال دختران باشگاه خانه جوانان ملایر با حضوری قدرتمند در مسابقات چند جانبه فوتسال استان با غلبه بر حریفان بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات تکیه زد.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال چند جانبه دختران استان با حضور تیم هایی از شهرستان های همدان، ملایر، اسد آباد و تویسرکان در رده سنی آزاد به میزبانی اسد آباد برگزار شد، گفت: تیم ملایر توانست با ارائه دیدارهایی خوب و جذاب، سکوی نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرده و در مقابل هم استانی های خود عرض اندام کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

یک نظر

  1. دلیران ملایر امیدوارم بر قله افتخار بدرخشید💐🌸
    ببخشید ممکن هست از آقای میثم ترکاشوند (یکی از کشتی گیرها هستن)اجازه بگیرید،شمارشونو بدید
    ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن