اجتماعی

افزایش 8 درصدی مصرف گاز در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: از ابتدای سال 1401 تاکنون بیش از 3 میلیارد و 280 میلیون متر مکعب مصرف گاز در استان داشته ایم، که نسبت به سال گذشته افزایش 8 درصدی را شاهد بوده ایم.

محمد صادق محبی نظر در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: سرانه مصرف گاز امروز 16 میلیون و 470 هزار متر مکعب بوده است که این رقم نسبت به روز قبل افزایش مصرف 300 هزار متر مکعب را داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و پایداری سرمای هوا، پیش‌بینی افزایش مصرف گاز طی روز های آتی، دور از انتظار نیست.

وی در ادامه گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده و تلاش های شبانه روزی در واحد های بهره برداری و تعمیرات ایستگاه های CGS و برگزاری مانور‌های متعدد افت فشار و قطع گاز با همکاری استان‌های  کردستان و کرمانشاه و همچنین آتش‌نشانی، اورژانس ، فراجا و شرکت انتقال گاز ایران، آمادگی حداکثری جهت انتقال گازرسانی مستمر وجود دارد و تاکنون هیچگونه افت فشار و قطعی نداریم.

محبی نظر عنوان کرد: با توجه به راه‌ اندازی پویش هر خانه یک اتاق گرم از همه‌ی هم استانی ها استدعا داریم در این رزمایش همدلی با همکاری اجتماعی و رسانه ملی که در حال ترویج است، شرکت کنند؛ همچنین در استان همدان 610 هزار مشترک گاز طبیعی بخش خانگی و تجاری داریم که کافی است هر مشترک با پیوستن به این پویش به این روند، صرفا یک اتاق گرم در منزل و صرفه جویی یک متر مکعب در روز، روزانه 610 هزار متر مکعب صرفه جویی در مصرف گاز را داشته باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن