اجتماعی

دوشنبه برفی در راه همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی بارش برف در استان خبر داد.

موسوی در گفت‌و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین اظهار کرد: طبق داده های هواشناسی امروز و فردا بارش های پراکنده ای در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود، همچنین از اواخر وقت روز دوشنبه بارش برف در استان را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: بارش هایی که طی روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد، خوب و قابل توجه خواهد بود، که اوج این بارش ها را در روز سه‌شنبه خواهیم داشت و تا صبح روز چهارشنبه ادامه دارد بدین منظور هشدار سطح نارنجی برای این بارش ها داده شده است.

موسوی با اشاره به تعدیل سرما در استان افزود: از صبح امروز در استان شاهد افزایش دما بوده ایم به طوری که دمای هوای شهرهای همدان و بهار منفی 7 درجه بوده است که نسبت به روزهای گذشته دمای هوا افزایش داشته است.

وی در ادامه گفت: طی 24 ساعت گذشته گل‌تپه با منفی 13 درجه سرد‎ترین و ملایر با 6 درجه گرم‌ترین نقاط استان بوده اند؛ همچنین حداکثر دمای همدان منفی 4 و حداقل دما منفی 7 درجه بوده است.

موسوی در ارتباط با وضعیت جاده ها اظهار کرد: در برخی ساعات شاهد مه آلودگی در گردنه‌ها، کولاک و برف، لغزندگی و کندی تردد در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ای و همچنین محورهای مواصلاتی را پیش‌بینی می‌کنیم؛ که بدین منظور لازم است رانندگان نکات ایمنی و همچنین داشتن زنجیرچرخ  را مدنظر قرار دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن