ورزشی

نتایج تیم شهرداری دور از انتظار است

کاپیتان سابق تیم‌های فوتبال پاس و شهرداری همدان گفت: نتایج تیم شهرداری در لیگ دسته اول با توجه به امکانات خوبی که در اختیار دارد دور از انتظار است.

هادی بلوری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به شکست چهار بر یک شهرداری برابر شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌ودوم لیگ یک اظهار کرد: درست است که امسال قزوین سرمایه‌گذاری خوبی داشته، اما فوتبال همدان با اختلاف بهتر از قزوین است و شهرداری سال‌هاست که روی این تیم سرمایه‌گذاری کرده است. اختلاف دو تیم این نتیجه نبود.

وی با اشاره به تمرین نکردن شهرداری همدان در چند وقت اخیر به دلیل بارش سنگین برف افزود: من با بازیکنان شمس‌آذر صحبت کردم و طبق گفته آنها، تیم حریف هم در یک ماه اخیر تمرین درست و درمانی نداشته است. به هر حال این مشکل برای خیلی از تیم‌های کشور وجود داشته و گاهی اوقات نمی‌توان با برخی مسائل جنگید و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی، برای هر تیمی ممکن است رقم بخورد.

بلوری در ادامه تصریح کرد: بودجه‌ای که امسال برای تیم شهرداری در نظر گرفتند کمتر از 15 میلیارد است. نماینده قزوین اما زیر 25 میلیارد بودجه بسته. البته رقم قرارداد بازیکنانش آنچنان نجومی نیست که بخواهیم تمام موفقیت این تیم را به هزینه ربط دهیم. بازیکنان شمس‌آذر خیلی شناخته‌شده نیستند اما با برنامه‌ریزی مناسب کادرفنی نتایج درخشانی کسب و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستند.

کاپیتان سابق پاس با بیان اینکه انتظارات از شهرداری به‌واسطه بازیکنان خوب بومی که سالهاست کنار هم بازی می‌کنند و توانایی زیادی که دارند بیشتر از اینهاست، خاطرنشان کرد: قرارداد این بازیکنان خیلی بالا نیست، طبیعی هم هست، چون شهرداری سال‌ها روی این بازیکنان وقت صرف کرده و هزینه گذاشته. در صورتی که همین بچه‌ها در هر تیمی باشند به مراتب قراردادهای بهتری می‌بندند، پس کیفیت خوبی دارند.

وی با بیان اینکه دست کادرفنی شهرداری از نظر مهره باز است، عنوان کرد: یکسری بازیکن غیربومی با نظر کادرفنی جذب این تیم شد که در نیم‌فصل جدا شدند. حتما کادرفنی دلایلی برای این تصمیم داشته و ما نمی‌توانیم در این باره حرف بزنیم یا دخالت کنیم. اما از نظر امکانات بر هیچکس پوشیده نیست که در غرب کشور شهرداری حرف اول را می‌زند و حتی برخی تیم‌های مطرح کشور هم چنین امکاناتی را در اختیار ندارند.

بلوری در ادامه گفت: رسالت این تیم همیشه حمایت از بازیکن و کادرفنی بومی بوده. برای این تیم پیشتر نفراتی مثل گل‌محمدی و طلایی زحمت کشیدند و امروز هم جمشیدیان به‌عنوان اسطوره و افتخار این شهر، سرمربی تیم است. به نظر من تا جایی که می‌شود باید از کادرفنی این تیم حمایت کرد اما توقع عمومی هم این است که نتایج بهتر باشد.

این بازیکن باسابقه با بیان اینکه مدیریت شهری و شورای شهر حمایت خوبی از این تیم داشته‌اند، اظهار کرد: امیدوارم در بازی‌های رو در رو و 6 امتیازی، شهرداری نتایج خوبی کسب کند و در جدول خود را بالا بکشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن