اجتماعی

تیمی که قرار است سردار فوتبال شود

رئیس هیئت فوتبال ملایر با اشاره به اینکه نخستین اتفاق مبارکی که در سال گذشته در حوزه فوتبال رخ داد، این بود که سال قبل برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ملایر ما به طور همزمان در لیگ های برتر کشوری در رشته فوتبال و فوتسال صاحب سهمیه شدیم و این اتفاق در طول ۳۰ سال گذشته بی نظیر بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ دکتر مهدی یوسفوند در نشست خبری، با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته طی سال گذشته ۱۲ تیم از شهرستان ملایر در قالب شش تیم در لیگ برتر فوتسال و شش تیم در لیگ برتر فوتبال استان همدان حضور درخشان داشته اند، افزود : تمامی این تیم ها را راهی مسابقات استانی شده اند.

وی ضمن معرفی مدیرعامل جدید باشگاه و تیم سردار زند، گزارشی از اقدامات انجام شده در طول سال گذشته در باشگاه سردار زند و هیئت فوتبال ارائه داد و برنامه های سال آینده این باشگاه و هیئت فوتبال را تشریح کرد. وی با بیان اینکه مربیان ما همگی از پیشکسوتان فوتبال هستند و افتخارات زیادی را کسب کرده‌اند، افزود: بیش از ۹ ماه از تشکیل باشگاه سردار زنت می گذرد اکنون مهدی رضایی یکی از پیشکسوتان حوزه ورزش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شده است.

یوسفوند با اشاره به اینکه این افتخار به همت هیئت فوتبال و مسئولین شهرستان ، اداره ورزش و جوانان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، شهرداری و شورا و … رقم خورد، افزود: علاوه بر این با تلاش های صورت گرفته در سال جاری ما بیش از ۲۰ جام مختلف را برگزار کردیم و ۱۱ تونومتر در دهه فجر داشتیم.

رئیس هیئت فوتبال ملایر با بیان اینکه از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در جام نوروزی روستاها و جامع رمضان مسابقات پرشوری را رقم زدیم ، افزود: همچنین جام ۱۵ خرداد ماه با حضور ورزشکاران این رشته در محلات کم بضاعت و محروم به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شورای شهر و شهرداری پر شور از سال‌های گذشته برگزار شد.

یوسفوند با اشاره به اینکه جام محلات را نیز از سال ۱۳۹۹ احیا کردیم و در سال گذشته ۱۶ تیم را احیا و به عنوان تیم بزرگسال محلات وارد فعالیت فوتبال نمودیم، افزود: در حال حاضر ۱۶ تیم در لیگ فوتبال و ۱۶ تیم را در لیگ فوتسال ملایر احیا شده اند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ۳۲ تیم بزرگسال را در فوتسال و فوتبال احیا کردیم، افزو:د از این تعداد شش مجوز و پروانه باشگاه دارند ، این حالی است که در سال ۹۹، تنها یکی از این تیم ها دارای مجوز بود.یوسفوند خاطر نشان کرد: فرستادن ۱۱ تیم حرفه‌ای به استان و برگزاری مسابقات فراوان ،زحمات زیادی را به ما تحمیل کرد، اما در کنار ما نمایندگان و سایر مسئولین نیز کمک حال ما بودند، همچنین در سال گذشته برای مدارس فوتبال ما در ملایر برای نخستین بار مجوز صادر و مسابقات فوتسال مدارس هم با کیفیت بهتر برگزار شد.

ااین مقام مسئول با اشاره به اینکه مسابقات رده پایه ما در سه در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان صورت پذیرفت و ثمره آن قوی شدن نام ورزشکاران ملایر در استان بود، افزود: ورزشکاران ما در در رشته فوتسال، قهرمان و نایب قهرمان استان شدند.

یوسفوند با تاکید بر اینکه برگزاری هر مسابقه تخصصی به اندازه ۶ ماه تمرین برای ورزشکاران از نظر کسب تجربه اهمیت دارد، افزود : باشگاه سردار زند، در سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد و کادر فنی باشگاه بابت تداوم و بقای این تیم زحمات شبانه روزی فراوانی را متقبل شدند.

رئیس هیئت فوتبال ملایر با اشاره به اینکه مسابقات جام ادارات را با موفقیت در سالی که گذشت برگزار کردیم، افزود: در دهه فجر نیز ۱۱ تورنومتر در رده های مختلف برگزار کردیم و ۱۱۰۰ ورزشکار و فوتبالیست در این مسابقات به یاد ۱۱۰۰ شهید شهرستان شرکت کردند.

یوسفوند با بیان اینکه پرداختن به مسائل عمرانی در حیطه وظایف هیئت فوتبال نیست، افزود: اما ما احساس تکلیف کردیم و در بحث امور عمرانی تعمیرات ابنیه فنی ورزشگاه ها گام های موثری برداشتیم، به عنوان نمونه سرویس بهداشتی ورزشگاه تختی را بعد از ۵۰ سال با صفحه ۷۰ میلیون تومان هزینه بازسازی کردیم و به همت خانواده «مرحوم سعید مختاری»؛ یکی از پیشکسوتان فوتبال یک دستگاه آبسردکن تهیه شد.

به بازسازی دفتر هیأت فوتبال و لوله کشی ورزشگاه تختی و لوله کشی ورزشگاه شهید روحیان، تعمیر سیستم برق کشی ورزشگاه روحیان، جابجایی کنتور آب، تعمیر نورافکن های ورزشگاه تختی، و فنس کشی ورزشگاه روحیان به همت هیئت فوتبال اشاره کرد و افزود : در کنار اقدامات صورت گرفته مجموعه باشگاه سردار زند ملایر نیز به عنوان یک باشگاه مردمی شکل گرفت.وی با تاکید بر اینکه حفظ این تیم و باشگاه در اولویت کاری ما قرار دارد و برای ارتقای آن نهایت تلاش خود را می‌کنیم، افزود : قطعاً این جوانه تازه سبز شده به نهال تنومند در حوزه فوتبال است.

یوسفوند با اشاره به اینکه در سالی که گذشت دو دوره داوری فوتبال را برای ۵۰ نفر و همچنین دوره های مربیگری فوتبال را برای علاقمندان در شهر ملایر با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار کردیم، افزود: برگزاری همچنین دوره های تخصصی در سال آینده نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه« مهدی رضایی» یکی از پیشکسوتان حوزه ورزش به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شده است، تصریح کرد: مسئولین شهر هیچکدام در هیچ موردی در بستن تیم سردار زند دخالتی نداشته و نخواهد داشتم.

یوسفوند با اشاره به اینکه وضعیت سرمربی تیم در حال حاضر مشخص نیست اما مذاکرات اولیه با سرمربی انجام شده است، افزود: کادر فنی باشگاه و تیم به صورت تخصصی کار خود را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کار فوتبال عشق و علاقه است و باید افراد در این زمینه هزینه کنند، افزود: در حال حاضر آقای حیدری به هیئت فوتبال بدهی ندارد، اما بدهی های ایشان در حوزه های دیگر، به خود شخص ایشان مربوط است.تیم سردار زند، یک برند و پتانسیل ملایر محسوب می شودمدیرعامل جدید تیم سردار زند ملایر با اشاره به اینکه این تیم یک برند، پتانسیل و نیاز شهر ملایر محسوب می شود، تصریح کرد: ورزش در واقع امر به معروف است و اخلاق در آن حرف اول را میزند.مهدی رضایی با اشاره به اینکه بعد از حدود ۷ سال دوری از حوزه ورزش توفیق نصیبم شده است تا دوباره در این حوزه شهرستان خدمت کنم، از حمایت های دکتر یوسف نژاد رئیس هیئت فوتبال ملایر تقدیر کرد و افزود : اگر در دوره مدیریت خود فردی مثل دکتر یوسفوند را در کنار خود داشتم ، قطعا بهترین دوران ورزشی برای شهرستان ملایر رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه کشتی و فوتبال، برند استان همدان محسوب می شود، اظهار کرد: دکتر یوسفند در بحث تعمیرات و تجهیزات قدم های ماندگار و خوبی برای حوزه ورزش ملایر فوتسال و فوتبال برداشته است و این نعمتی برای ورزش شهرستان محسوب می شود.

رضایی با بیان اینکه کار کردن در حوزه ورزش، توان، وقت و هزینه می‌طلبد، افزود: قطعا حضور در لیگ دسته سه فوتبال کشور بسیار هزینه‌بر است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال سردار زند ملایر در حال حاضر می‌تواند همپای برندهای دیگر ملایر چون مبل منبت و انگور در حوزه‌های مختلف اثرگذار باشد و نام ملایر را سطح کشور بالا ببرد ، گفت: در این زمینه دست یاری به سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه دراز می‌کنیم و از آنها به عنوان بازوی توانمند در کنار تیم سردار زند ملایر دعوت به همکاری می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: می توانیم از ظرفیت بالای تیم سردار زند ملایر برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بهره بگیریم و در این مسیر خبرنگاران نیز می‌توانند به ما کمک کنند تا حمایت از این تیم و پیشرفت آن به دغدغه‌ای برای همه اقشار مردم ملایر تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه باید تیم سردار زند باید در محلات شهر، خانه ها و برای همه مردم ملموس باشد، افزود: باید بسترسازی لازم برای حضور در لیگ و دسته های بالاتر کشوری را فراهم کنیم.مدیرعامل جدید تیم سردار زند ملایر با تاکید بر اینکه به جای تضعیف و نقد تخریب کننده،، باید تیم سردار زند را همچون نهالی تازه به بار نشسته، یاری کنیم تا به رشد و به ثمر دهی برسد، افزود: به هیچ عنوان زیربار تحمیل بازیکن خاصی به این تیم از سوی افراد خاص نخواهم رفت.وی با اشاره به اینکه هدف و قصد ما انجام کارهای ماندگاری برای حضور در حوزه فوتبال ملایر است افزود: در این زمینه زیر بیرق فرد خاصی نمی رویم.رضایی با اشاره به اینکه حمایت مادی و معنوی از تیم سردار زنده همپای پروژه های عمرانی برای شهرستان اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار کرد : انتظار داریم که مسئولین و ادارات حمایت همه جانبه از این تیم داشته باشند.

مدیرعامل جدید تیم سردار زند ملایر با اشاره به اینکه این تیم باید در سطح کشور شناسانده شود، گفت: قطعا این تیم می‌تواند سبب ایجاد نشاط اجتماعی بشود.

رضایی خاطرنشان کرد: هدف ما کاهش هزینه‌های تیم و باشگاه و همچنین جذب بازیکنان توانمند بومی است، همچنین مقرر شده است در باشگاه سردار زند روی استعدادهای جوانان زیر ۱۸ سال در حوزه فوتبال به صورت تخصصی کار کنیم، چرا که تحقق این امر برای باشگاه و تیم درآمدزایی دارد.

وی با بیان اینکه می توان کارهای بزرگ فرهنگی و اخلاقی، شناسایی استعدادها و جذب بازیکنان بومی را در قالب تیم سردار زند انجام داد، افزود: در این حوزه از حضور پیشکسوتان دغدغه‌مند استفاده میکنیم و در تلاش هستیم مطالبات مالی کادر فنی و بازیکنان را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن