اجتماعی

وضعیت پل‌های عابرپیاده اسفبار است

فرماندارهمدان وضعیت پل‌های شهرهمدان را غیر قابل قبول خواند.

مسلم مخفی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین عنوان کرد: وضعیت پل های شهرهمدان در شرایط مطلوبی نیست و پل‌هایی که در سطح شهروجود دارند، نزدیک به 2 سال است بدون استفاده مانده‌اند و پیمانکار به هیچ‌یک از تعهداتش عمل نکرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه  تعدادی ازاین پل ها در معابری هستند که محل تردد دانش آموزان و افراد سالخورده خاطر نشان کرد:ما مکررا مکاتباتی را در این خصوص به شهرداری ارائه داده ایم اما متاسفانه نتیجه بخش نبوده است.

مخفی در رابطه با پیشنهادات فرمانداری در خصوص رفع این معظل، اظهار کرد: شهرداری باید در مرحله اول با پیمانکار قبل مشکل حقوقی را برطرف کرده و سپس تجهیزات لازم برای تعمیر و بازسازی پل‌ها را فراهم کند.

وی در خصوص واگذاری پل‌های سطح شهر به شرکت‌های خصوصی نیزعنوان کرد: احتمالا پیش از این نیز این‌چنین بوده‌است، اما پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرده‌است، درهمین راستا شهرداری باید با شرکت‌های معتبر و متعهد قرارداد ببندد.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: از آن‌جا که ما متولی نظم و امنیت و حافظ جان مردم هستیم و در همه شرایط باید پاسخگوی مردم باشیم، از شهرداری خواهشمندیم هر چه سریع‌تر معضل پل‌های بلااستفاده شهر همدان را رفع و رجوع کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن