اجتماعی

شرکت کیان ‌کرد، زیرساختی مهیا برای توسعه ملایر

کیان‌ کُرد ملایر، به عنوان نخستین شرکت تولید کننده منسوج استخوان‌بندی تایر در ایران است و در ۲۲ کیلومتری محور ملایر – اراک واقع شده است. این شرکت، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان به شمار می رود که پس از مدتی تعطیلی با پیگیری و تلاش مسئولان به چرخه تولید بازگشت.

در راستای بررسی روند کار و فعالیت این شرکت، امام جمعه‌ ملاير، فرماندار، نمايندگان مردم ملاير در مجلس، معاون سياسي، امنيتي فرمانداري و جمعی از روسای ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان از خطوط توليد کارخانه کيان‌کرد ملاير بازدید داشتند. دکتر شاهوردي نماينده‌ ارامنه‌ شمال کشور در مجلس شوراي اسلامي نيز ميهمان ويژه بازديد از خطوط توليد کارخانه کيان ‌کرد بود.

باید از فرصت سرمایه گذاری در کیان کرد استقبال کرد

نماینده ملایر و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه شرکت کیان ‌کرد یکی از واحدهای موفق و خوب شهرستان است، زیرساخت های کیان کرد را برای توسعه ملایر مهیا دانست و گفت: حضور سرمایه گذاران جدید در شرکت کیان‌کرد یک فرصت طلایی به شمار می رود.

حجت الاسلام احد آزادی ‌خواه در بازدید از شرکت کیان‌کرد ملایر، افزود: سرمایه گذاران جدید علاقه‌مند به سرمایه گذاری در این واحد تولیدی هستند که باید از این فرصت به نحو احسن بهره بگیریم.

عضو ارشد نمایندگان ولایی مجلس دهم اظهارکرد: شرکت کیان‌کرد پس از حدود ۱۷ ماه توقف تولید، با پیگیری های مجدانه شروع بکار کرد و تمام حقوق و دستمزد کارگران خود را تسویه کرد و هم اکنون برای ۱۰۰ کارگر لیست بیمه واریز می شود.

آزادی‌خواه با اشاره به جلسه چند روز گذشته با استاندار همدان و پیشنهاد وی برای سرمایه گذاری در حوزه لاستیک، تاکید کرد: با نوع ارتباط کاری شرکت کیان‌کرد در حوزه صنعت، می توان در حوزه لاستیک نیز سرمایه گذاری صورت گیرد.

وی وجود همدلی، همراهی و انسجام مجموعه مدیران این شهرستان را عاملی مهم برای توسعه و رفع مشکلات به ویژه در حوزه صنعت و تولید عنوان کرد.

ظرفیت تولید سالانه 8 هزار تن منسوج استخوان‌ بندی تایر در کیان کرد

مدیرعامل شرکت کیان کُرد نیز با بیان اینکه در تلاش هستیم با اخذ سرمایه در گردش میزان تولید و اشتغال این واحد بزرگ تولیدی را افزایش دهیم و تا یکسال آینده به ظرفیت حداکثری برسیم، گفت: با پیگیری مکرر مسئولان استانی و شهرستانی، این واحد تولیدی دوباره به چرخه تولید بازگشت.

حمید حمیدی ‌یگانه افزود: نوع تولیدات این شرکت آغشته‌ سازی منسوج استخوان‌ بندی تایر با ظرفیت سالانه 8 هزار و ۸۰۰ تن و پارچه‌های لایی لاستیک اتومبیل با ظرفیت 5  هزار و ۱۰۰ تن است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در دهه ۱۳۷۰ در زمینی به ۳۶۰ هزار مترمربع با زیربنای ۳۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شد که اشتغال اسمی آن ۲۵۱ نفر بود، یادآورشد: طرح توسعه شرکت در دست اقدام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن