اجتماعی

تعیین تکلیف استخر سرپوشیده و تجهیز و تعمیر سینما فرهنگیان ملایر

نماینده ملایر و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با اشاره به دیدار اخیر خود با حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، گفت: در این نشست درباره برخی مسایل و مشکلات حوزه مرتبط با شهرستان گفتگو کردیم و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه در گفتگو با پایگاه خبری همدان آنلاین افزود: تعیین تکلیف استخر سرپوشیده جنب هنرستان ابتکار ملایر با پیشرفت ۵۰ درصدی که سال هاست معطل مانده، یکی از درخواست های ما از وزیر آموزش و پرورش بود که در این زمینه دستور خوبی صادر شد.

وی أخذ دستورات برای سازمان نوسازی مدارس استان را از نتایج این دیدار برشمرد و اظهارکرد: برای تجهیز، تعمیر و تعویض صندلی های سالن آمفی تئاتر سینما فرهنگیان ملایر نیز مساعدت های لازم صورت پذیرفت.

دبیر فراکسیون فرهنگیان مجلس دهم موافقت وزیر آموزش و پرورش و دستور اقدام برای تجهیز نمازخانه های مدارس ملایر به فرش سجاده ای و اضافه شدن 4 کلاس برای روستای کمری با توجه به ازدیاد و کمبود مکان و فضای لازم همزمان با اول مهر طبق پروتکل های لازم را از دیگر نتایج این دیدار عنوان کرد.

آزادی‌خواه در بخش دیگری از سخنان خود اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش را از اولویت های نخست عنوان کرد و خواستار تعیین تکلیف آموزشگاه خیرساز علی آباد دمق، نیازسنجی های این طرح و استفاده از ظرفیت خیّر برای اتمام طرح شد.

نماینده ملایر با اشاره به ازدیاد دانش آموزان قبل از شروع سالتحصیلی، پیگیری جدی اضافه شدن چند کلاس درس در روستای کمری واقع در بخش جوکار را از دیگر ضرورت ها برشمرد که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: پروژه های زیادی چون ورزشگاه های مدارس و دیگر طرح‌های آموزشی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد و ردیف اعتباری مشخص داریم که هنوز تکمیل نشده و در کنار طرح آموزشی روستای کمری باید به سرانجام برسند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه یک خیّر برای اجرای استخر ازندریان اعلام آمادگی کرده است، استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی را برای تکمیل طرح ها در اولویت دانست و گفت: تمام پروژه های نیمه کاره این حوزه باید برون سپاری شود و به بهره برداری برسد.

۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن