اجتماعی

فعالیت مجدد ایستگاه پایش آلودگی هوا

معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست همدان از آغار فعالیت مجدد دستگاه پایش کیفیت هوا خبرداد.

سید عادل عربی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به تغییر مکان دستگاه پایش کیفیت هوا در چندهفته گذشته، بیان کرد: مکان قبلی این ایستگاه محلی پرتردد بود که بررسی میزان آلودگی هوا برای ما سخت می‌کرد؛ درحال حاضر این دستگه در محلی جامع تر نصب شده تا بررسی‌ها و شاخص‌های درست تری به اطلاع همگان برسد.

وی با بیان اینکه در زمستان گذشته چندین بار شرایط اضطراری را به‌دلیل آلودگی هوا پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: به دنبال برگزاری چندین نشست تخصصی با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، مسوولان این دانشگاه و کارشناسان هواشناسی، وضعیت هوا در چند نقطه بررسی و در نهایت بهترین مکان برای استقرار این دستگاه، محوطه بیمارستان بعثت تعیین شد.

عربی ادامه داد: نتخاب این محل در کارگروه مقابله با آلودگی هوای همدان طرح شد که اعضا با این موضوع موافقت کردند اما با توجه به اینکه این جابجایی باید زیر نظر «شرکت راهبر» این دستگاه صورت می گرفت و شیوع کرونا امکان مسافرت و حضور آنها را در همدان سلب کرده بود این کار به اردیبهشت امسال موکول شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل حفاظت محیط زیست همدان در رابطه با تاخیر در راه اندازی مجدد این دستگاه نیز گفت: مشکل اصلی این دستگاه اتصال به اینترنت و و ارسال داده‌ها بود که چهارشنبه گذشته، این اتصال برقرار شد.

۳ خرداد, ۱۳۹۹ ۰۱:۵۴ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن