اجتماعی

چشم شهرداری به دنبال آرامستان

نایب رئیس شورای اسلامی شهرهمدان با تاکیدبر اینکه طبق قانون مدیریت آرامستان برعهده شهرداری است گفت: اداره اوقاف بر خلاف قانون حاضر به واگذاری مدیریت این مجموعه به شهرداری نیست‌.

حمیدبادامی‌نجات در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، مطرح کرد: در حال حاضر در هیچ یک از استان‌های کشور، مدیریت آرامستان برعهده اوقاف نیست اما متاسفانه اداره کل اوقاف همدان، با بهانه زمین‌های وقف شده برخلاف پیگیری‌های متعدد، حاصر به واگذاری مدیریت آرامستان به شهرداری نیست.

وی ادامه داد: وجود بی نظمی، نبود فضای سبز، عدم بسترسازی مناسب و بسیاری از مشکلات دیگر در آرامستان، حاصل مدیریت اوقاف چندسال گذشته است.

بادامی تصریح کرد: درآمدزایی از این مجموعه شاید یکی از عوامل مهمی است که اداره کل اوقاف در واگذاری این مجموعه مقاومت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت اداره کل اوقاف، نارضایتی مردم را در این مجموعه به دنبال داشته است و این درحالیست که اگر مدیریت آن به شهرداری سپرده شود ارائه خدمات به مردم، از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.

این عضو شورای شهر در پایان یادآور شد: شورای شهر و شهرداری در باز‌پسگیری مدیریت آرامستان، پیگیر هستند

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، علی‌رغم پیگیری‌های متعدد خبرنگار همدان‌آنلاین در راستای مصاحبه با مدیرکل اوقاف، وی از مصاحبه خودداری کرد و این در حالیست که با توجه به صحبت‌های مطرح شده در شورای شهر، اوقاف موظف به واگذاری مدیریت آرامستان است چرا که دفاعی در برابر سخنان شورای شهر نداشته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن