اجتماعیسلامت و پزشکی

لزوم فعالیت چرخه اقتصاد، مانع از اعمال محدودیت‌های کرونایی

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از عدم بازگشت محدودیت‌های ماه‌های نخستین ورود کروناویروس به استان و عدم تعطیلی مشاغل پرخطر به دلیل لزوم فعالیت چرخه اقتصاد باتوجه به وجود 4 شهرستان قرمز در استان خبرداد.

مهرداد نادري فر در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند، بیان کرد: محدودیت‌های جدید اعلام شده همان عدم خدمت رسانی به افراد فاقد ماسک، صاحبان برگزاری تجمعات، ارتقا فرهنگ سازی مردم برای استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌وسیله نصب بنر در سطح شهر و بازرسی از مراکز جمعیتی است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با تاکید براینکه چرخه اقتصادی باید در استان مشغول فعالیت باشد، گفت: چرخه اقتصادی در کنار سلامت مردم  هم‌پای هم در الویت‌های ستاداستانی مقابله با کرونا است؛ خوشبختانه آمار مبتلایان تحت کنترل بوده و ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌ها هنوز تکمیل نشده است.

وی با اشاره به تشکیل تیم بازرسی گسترده به دستور استاندار، عنوان کرد: این تیم با جدیت از مراکز جمعیتی بازدید کرده و در صورت مشاهده عدم توجه به نکات ارئه شده با آنان برخورد خواهد کرد.

نادری فر از ابتلای 2 تن از معاونین استاندار به کووید-19 خبرداد و گفت:  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان از جمله معاونین مبتلا به کروناویروس هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن