اجتماعی

ابتلا تعداد محدودی از ایثارگران به ویروس کرونا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه تعداد بسیار محدودی از ایثارگران مبتلا به ویروس کووید-19 شده‌اند گفت: خوشبختانه با رعایت نکات بهداشتی توسط این دسته از افراد و ارائه لازم از سوی بنیاد شهید تعداد محدود و ناچیزی آلوده به این ویروس منحوس شده‌اند.

ناصر عارف در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، بیان کرد: با توجه به این موضوع که برخی از ایثارگران از جمله جانبازان شیمیایی از حساسیت بالایی در مقابل ویروس کرونا برخوردار هستند، بنیاد شهید خدمات و آموزش‌های لازم را در راستای عدم ابتلا به ویروس کرونا انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت و خدمات دهی به ایثارگران از اهمیت بالایی برخوردار است ادامه داد: توجه به سلامت این دسته از افراد کمترین کار در برابر ایثارگری و جان فشانی آنها در جنگ دفاع مقدس بوده و از این رو دولت اهتمام ویژه‌ای به حفظ سلامت ایثارگران دارد.

عارف تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تهیه بسته‌های بهداشتی و ارائه آموزش‌های لازم و توصیه‌هایی مبنی بر در خانه ماندن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از اقدامات بنیاد شهید محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراجعه پزشکان پایش سلامت بنیاد شهید به منازل ایثارگرانی که توان بیرون آمدن از منزل را ندارند از دیگر اقدامات بنیاد شهید بوده که ایثارگران می‌توانند در صورت بیماری و یا مشکل جسمی با شماره 1616 تماس بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در پایان مطرح کرد: تب سنجی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سازمان از ابتدای شیوع ویوروس کرونا شروع شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن