اجتماعی

اجرای دور جدید رزمایش کمک‌های مومنانه


جانشین فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه دور جدید رزمایش کمک های مومنانه در ملایر در سه مرحله اجرایی می شود، گفت: نخستین دوره رزمایش کمک های مومنانه در ملایر پس از سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در سه مرحله برگزار و بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در بین افراد آسیب دیده توزیع شد.


سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به آغاز سری جدید رزمایش کمک های مومنانه در ملایر، افزود: این دوره نیز در سه مرحله اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه در دور نخست ۶ هزار خانواده آسیب دیده از کرونا شناسایی شد، تصریح کرد: در این دور خانوارهای جدید آسیب دیده از کرونا شناسایی می شوند.


فارسی به حمایت خیرین شهرستان ملایر از رزمایش کمک مومنانه اشاره و عنوان کرد: نخستین مرحله از دور جدید رزمایش کمک مومنانه در ملایر همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد و در این مرحله هزار خانوار بسته معیشتی دریافت می کنند.


وی با بیان اینکه مرحله دوم دور جدید رزمایش کمک مومنانه همزمان با ایام دهه اول محرم و مرحله سوم این رزمایش در ایام پایانی ماه صفر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بهبود در زندگی و معیشت محرومین و نیازمندان هدف برگزاری این رزمایش است و در همین راستا خانواده های نیازمند توسط حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در حال شناسایی هستند.


جانشین فرمانده سپاه ملایر، یادآورشد: در این دور از رزمایش کمک های مومنانه بسته های معیشتی در بین خانوارهای جامانده از دور نخست و خانوارهای جدید شناسایی شده، توزیع می شود.
فارسی در ادامه با تأکید بر اینکه همه مدیران باید دوشادوش کادر درمان با کرونا مبارزه کنند، گفت: در بحث تأمین سلامت مردم، هیچ قصوری از هیچ دستگاه و ارگان دولتی پذیرفته نیست و اگر قصور رخ دهد با خاطیان برخورد می ‌شود.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران از نخستین لحظات اعلام این بحران دوشادوش کادر درمانی بوده و پزشکان و پرستاران، پاسداران و بسیجیان را همیشه در خط مقدم این نبرد در کنار خود حس کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن