اجتماعی

حمایت از خانواده‌های بدسرپرست، وظیفه بهزیستی

مدیرکل کمیته امداد استان همدان حمایت از خانواده‌های بدسرپرست را وظیفه بهزیست دانست.

پیمان ترکمانه در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌ آنلاین ، مطرح کرد: حمایت از خانواده‌های بدسرپرست مانند پدر خانواده‌ای که معتاد است از وظایف بهزیست بوده و کمیته امداد وظیفه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: از شرایط کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت زنان سرپرست خانوار هستند که به تنهایی بار مسئولیت معیشت خانواده را بر دوش می‌کشند و همسر آنها در قید حیات نیست.

ترکمانه عنوان کرد: از دیگر شرایط ‌های حمایت این سازمان بیماری سخت و لاعلاج پدر خانواده است که در این صورت بیماری در کمیسیون پزشکی کمیته امداد بررسی و در صورت تشخیص ازکارافتادگی، آنها نیز تحت حمایت این سازمان قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: برخی از افراد با تمارض و وانمود کردن به بیماری سخت سعی در فریب دادن پزشکان کمیسیون هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در پایان یادآورشد: هر خانواده‌ای که این شرایط را دارا نباشد نمی‌تواند تحت حمایت کمیته امداد قرار بگیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

یک نظر

  1. سلام بنده خانواده ای میشناسم که دختری که کلاس پنجم ابتدایی است وبرادرش دوم ابتدایی ومادرشان طلاق گرفته وپدرشون به خاطرافسردگی زیاداهمیت به بچه هاش نمیده وتحت پوشش بهزیستی هم هستن ولی بهزیستی باوجوداینکه درجریان شرایط سخت ایشان هستن هیچ اقدامی نکردن!شمافکرکنیدکه دختربچه کوچک برای برادرکوچکش مادروبرای پدرش سرپرست شده وناگفته نماندکه دخترک وپسرکوچولوبهترین مخ دانش وتحصیلی دارن ولی متاسفاکسی ونهادی ازشون حمایت نمی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن