اجتماعیعلمی و دانشگاهی

جلوگیری از تکرار نواقص و مشکلات آزمون دکتری و ارشد در کنکورسراسری

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از کسب تجربه و جبران نواقص در رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجود در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد برای برگزاری کنکور سراسری خبرداد.

مهرداد نادری فر در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در 30 و 31 مرداد و 1 شهریورماه، بیان کرد: در ستاد استانی مقابله با کروناویروس موارد قابل توجه مطرح، جلسات اختصاصی برگزار و تدابیر لازم در راستای اجرایکامل پروتکل‌های بهداشتی به تمام ارگان و نهادهای مربوطه ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه براساس نظرسنجی از داوطلبین حاضر در 2 آزمون گذشته دکتری و کارشناسی ارشد، در استان همدان، رضایت بالای 85 درصدی ثبت شده است، تصریح کرد: برگزاری این 2 آزمون تجارب متعددی را به مسئولان هدیه داد از این رو تمامی این تجارب برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری استفاده و از تکرار نواقص و مشکلات محدود در 2 آزمون قبل جلوگیری خواهد شد.

نادری‌فر از آماده سازی تعداد بالای سالن‌های ورزشی، مخابرات و سایر اماکن مناسب برای حضور داوطلبین خبرداد و مطرح کرد: تمامی سالن و فضاهای مناسب در اختیار دستگاه‌ها برای اجرای این آزمون آماده سازی شده است.  

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن