علمی و دانشگاهی

غیبت‌ها معنادار نبود

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی‌سینا اخبار منتشرشده مبنی بر انصراف تعداد قابل توجهی از داوطلبین کارشناسی ارشد به دلیل ترس از کرونا ویروس را تکذیب کرد.

سید مهدی مسبوق در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با تاکیدبراینکه شاهد غیبت معناداری در 2 آزمون کارشناسی ارشد و دکتری نبوده‌ایم، گفت: همه ساله شاهد عدم حضور 5 الی 6 درصدی داوطلبین رشته‌های گوناگون در تمام آزمون‌ها هستیم؛ این درحالیست که درسال جاری و 2 آزمون گذشته، تعداد غایبین معنادار نبوده و و تفاوت چشمگیری را شاهدنبوده‌ایم.

وی در رابطه با داوطلبین مبتلا به کروناویروس در آزمون پیش رو نیز تصریح کرد: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین، شرکت کنندگان مبتلا باید فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.

 نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی‌سینا ادامه داد: درصورت وجود داوطلبین کرونایی، با هماهنگی سازمان سنجش، خارج از محل آزمون، مکانی برای این افراد درنظر گرفته می‌شود؛ شایان ذکراست، به محض متوجه شدن مراقبین از وجود شرکت کنندگان مبتلا در محل آزمون، فورا این افراد به جایگاه ازپیش تعین شده منتقل خواهند شد

۲۵ مرداد, ۱۳۹۹ ۰۱:۳۴ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن