علمی و دانشگاهی

بی برنامه‌گی وزارت علوم در بازگشایی دانشگاه‌ها

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم نحوه فعالیت بازگشایی دانشگاه‌ها به صورت مجازی را حاصل کم کاری و بی برنامه بودن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانست.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، با اشاره به ضورت برگزاری کلاس‌های حضوری رشته‌های فنی و حرفه‌ای ، پزشکی و آزمایشگاهی برای دانشجویان در محیط‌های ویژه کاری و آزمایشگاهی، مطرح کرد: متاسفانه فعالیت مجازی تمام دانشگاه‌ها برای عده قابل توجهی از دانشجویان و رشته‌های دانشگاهی فایده نداشته و بی معنا است؛ این شیوه از بازگشایی به نوعی حاصل بی برنامه بودن وزارت علوم و تحقیقات است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه دانشگاه‌ها از 15 شهریورماه به صورت مجازی بازگشایی می‌شوند، عنوان کرد: وزارت علوم و تحقیقات تا امروز برنامه روشن و قابل قبولی را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه نکرده است؛ این شیوه از بازگشایی دانشگاه‌ها نیازمند بازنگری و تدوین برنامه‌ای دقیق برای دانشجویان نیازمند به آموزش حضوری است.

وی ادامه داد: وزارت علوم و تحقیقات باید براساس ضرورت آموزش حضوری عده‌ای از رشته‌های تحصیلی و حساسیت‌های مربوط به کروناویروس در مناطق قرمز اقدام به تدوی برنامه‌ای جامع تر و روشن تر کند.

۱۱ شهریور, ۱۳۹۹ ۰۱:۱۸ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن