سلامت و پزشکی

مسئولان سکوت کنند، حالمان بهتر می‌شود

رئیس نظام پرستاری استان همدان واریز پاداش کرونا را بزرگ‌ترین بی احترامی به مقام والا و زحمات گرانقدر پرستاران در سطح کشور دانست.

هادی زرینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به واریز مبلغ 60 تا 100 هزار تومان به عنوان پاداش و قدردانی از زحمات پرستاران در دوران کروناویروس به حساب آن‌ها، مطرح کرد: عدم واریز و بیان پاداش کرونا به پرستاران، احترام آنان را بیشتر از حال حفظ می‌کرد؛ این مبالغ برای افرادی تلاشگر و بی ادعا توهینی بزرگ و بی احترامی تمام بوده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روز ورود کووید-19 به کشور تا کنون هیچ گونه اتفاق خاصی برای پرستاران صورت نگرفته و تمام وعده و وعیدها در حد حرف باقی‌مانده است، تاکید کرد: زین پس مسئولین خواهشا هیچ‌گونه صحبت و امیدواری در رابطه با وضعیت و زحمات پرستاران انجام ندهند؛ تمامی پرستاران کشور به خوبی به وظایف خود واقف بوده و بدون اعتراضی به کمبودهای موجود در کشور، با جدیت به کار خود ادامه می‌دهند، عملی نشدن وعده و و وعیدها تنها باعث آزرده خاطر شدن پرستاران می‌شود.

رئیس نظام پرستاری استان همدان از ابتلای حدود 670 پرستار همدانی به کروناویروس خبرداد و افزود: خوشبختانه تاکنون نیروی شاغل به کاری جان خود را ازدست نداده است.

زرینی با تاکید براینکه در سالجاری مبلغ کارانه پرستاران پایین ترین نرخ را در 10 گذشته تجربه کرده است، عنوان کرد: کمبود تجهیزات، کمبود نیرو، جبران استعلاجی پرستاران بیمار و مبتلا، عدم تعیین و تکلیف نیروهای قراردادی و موارد دیگر از مشکلا بزرگ این قشر در بحران کنونی است؛ لازم به ذکر است درحال حاضر در سطح کشور با کمبود 100 هزار پرستار مواجه هستیم، بهترین زمان جذب نیرو در این ایام بوده که از ابتدای ورود کرونا تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن