اجتماعی

ممنوعیت‌های گذشته، شانه به شانه محدودیت‌های جدید کرونایی

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از عدم ابطال محدودیت‌های گذشته مبنی بر ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی 3 و 4 به جزء آرایشگاه‌های زنانه خبرداد.

مهرداد نادری‌فر در گفت وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به ممنوعیت فعالیت تمام گروه‌های شغلی از ساعت 18، مطرح کرد: براساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس، از یکم آذرماه محدودیت‌های جدیدی ازجمله عدم خروج خودروهای بومی از محل اقامت خود و ممنوعیت 24 ساعته مشاغل سطح2، 3 و 4 در شهرستان‌های قرمز اعمال خواهد شد؛ لازم به ذکر است محدودیت‌های جدید دلیلی بر ابطال ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی در گذشته نبوده و ممنوعیت 24 ساعته مشاغل غیرضروری همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: همانند گذشته تمامی مشاغل گروهای شغلی 3 و 4 ازجمله باشگاه‌های بدنسازی، موسسات و کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و دانشگاه‌ها تعطیل بوده و اجازه فعالیت به صورت حضوری را ندارند.

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونا استان همدان در رابطه با محدودیت‌های کشوری که از یکم آذرماه اعمال خواهند شد، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ شهر و شهرستان جزو وضعیت قرمز قرار می‌گیرند که ممنوعیت 24 ساعته مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ را در برمی گیرند؛ در وضعیت قرمز یک سوم کارکنان باید در محل کار خود حضور داشته و خودروهای بومی و غیربومی اجازه ترک محل اقامت خود ورود این مناطق را ندارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن