اجتماعیسلامت و پزشکی

از قرمز به نارنجی، ثمره محدودیت‌های سختگیرانه

دبیر ستاد مبارزه با کروناویروس استان همدان از پایان محدودیت‌های سختگیرانه مربوط به شرایط قرمز در تمام شهرستان‌های استان از روز شنبه خبرداد.

مهرداد نادری فر درگفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در رابطه با آخرین وضعیت کووید-19 در استان، مطرح کرد: باتوجه به اعمال محدودیت‌های سختگیرانه ویژه مناطق قرمز کرونا، خوشبختانه شاهد کاهش آمار مبتلایان و متوفیان ناشی از کووید-19 در استان طی 2 هفته گذشته بوده‌ایم؛ ازاین رو با ورود استان همدان به شرایط نارنجی، از روز شنبه محدودیت‌های جدیدی اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم ثمره محدودیت‌های سختگیرانه را با کاهش آمار مبتلایان و متوفیان دیده‌اند، عنوان کرد: امید است هم‌استانی‌ها با کاهش محدودیت‌ها از روز شنبه، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از یاد نبرده و همچنان حساسیت شرایط موجود را درک کنند.

نادری فر در رابطه با اعمال محدودیت‌های جدید نیز گفت: محدودیت‌های جدید روز شنبه در ستاداستانی مقابله با کروناویروس براساس شرایط نارنجی تصمیم گیری خواهد شد؛ لازم به ذکر است با ورود استان به شرایط نارنجی، قعطا گشایش‌هایی را در سطه استان شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هیچ یک از شهرستان‌های استان در محدوده وضعیت قرمز کرونایی نیست؛ شایان ذکر است باتوجه به ورود استان به وضعیت نارنجی، محدودیت‌های سختگیرانه تا ابتدای هفته آینده به قوت خود باقی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن