اجتماعیاقتصادی

طرح کمک‌های مومنانه ملایر با توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملایر گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، در مجموع طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در طول ماه مبارک رمضان حدود 4 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع می‌ شود.

سرهنگ دوم پاسدار علی سیاووشی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه رمضان همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب ۵۰۰ بسته معیشتی برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا کلید خورد و بین نیازمندان توزیع شد.

وی اظهارکرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با همراهی ادارات و نهادهای مختلف و خیرین در راستای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا با یک همت جمعی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کردند.

سیاووشی با بیان اینکه مراحل دوم و سوم کمک‌های مومنانه ماه رمضان به ترتیب همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و همزمان با عید سعید فطر توزیع می شود، اظهارکرد: سپاه از زمان شیوع کرونا در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملایر گفت: سال گذشته به همت سپاه و بسیج ناحیه ملایر بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، قند و شکر و… بود.

سیاووشی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز طی سه مرحله حدود ۴ هزار بسته معیشتی هر کدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع می شود، افزود: توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در ایام ماه محرم، توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، توزیع گوشت گرم با ذبح گوسفند در عید قربان توسط خیرین با تحویل به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، توزیع لوازم خانگی بین ۲۱ خانواده آسیب‌دیده از سیل سال ۹۸ در سطح شهرستان، از جمله اقدمات سپاه و بسیج ملایر در ایام کرونا بوده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن