اجتماعیسیاسی

‍تایید صلاحیت 82.5 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی ملایر

فرماندار ویژه ملایر گفت: بر اساس جدول زمان بندی انتخابات شورای اسلامی شهر 1400 و اعلام رسمی هیات نظارت بر شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی مستقر در استان، نتیجه احراز صلاحیت داوطلبان از روز گذشته هشتم اردیبهشت از طریق فرمانداری ملایر به آنها ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر،قدرت الله ولدی درباره ابلاغ نتیجه بررسی احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر، افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده از 9 اردیبهشت فرصت دارند تا 12 اردیبهشت به مدت چهار روز اعتراض خود را نسبت به رای ابلاغی در هیات نظارت استان ثبت کنند.

وی اظهار کرد: هیات نظارت استان همدان در بازه زمانی 10 روزه به شکایت داوطلبان رسیدگی و نتیجه بررسی مجدد خود را در 22 اردیبهشت به ستاد انتخابات استان و در 24 اردیبهشت رای نهایی از طریق فرمانداری به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

ولدی ادامه داد: در مجموع 195 داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در 6 شهر ملایر، زنگنه، ازندریان، سامن، جوکار و اسلامشهر آق گل ثبت نام کردند که پس از اعلام رسمی هیات نظارت استان، 160 نفر تایید صلاحیت و 29 نفر رد صلاحیت شدند و 6 نفر نیز انصراف خود را اعلام کردند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان، 82.5 درصد از داوطلبان مورد تایید قرار گرفتند، 15 درصد رد صلاحیت شدند و 2.5 درصد نیز انصرافی داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن