علمی و دانشگاهی

ارتقای دانشگاه ملایر؛ سرآغازی برای تحول جامع شهرستان

امروز نماینده ملایر و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم،از پروژه‌های عمرانی دانشگاه ملایر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه ملایر، این دانشگاه را منشا تحول و توسعه دانست و ارتقای دانشگاه ملایر را یک برند، فرصتی مغتنم و آغاز یک تحول جامع برای این شهرستان عنوان کرد.

وی تعلیم، تربیت، آموزش و پژوهش را علائم حیاتی یک جامعه برشمرد که با مدل مدیریت خوب، ظرفیت منابع انسانی، هیات علمی و کارمندان این علائم به خوبی در دانشگاه ملایر جریان دارد و همه باید کمک کنیم این ارتقا یافتگی را با تمام توان و شتاب پیش ببریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با تاکید بر اینکه ارتقای یافتگی دانشگاه ملایر موجب بیشتر دیده شدن آن خواهد شد، از پیشرفت خوب دانشگاه در حوزه آموزش، تقدیر کرد.

آزادی خواه خواستار تقویت بنیه پژوهشی شد و گفت: در کل کشور نیاز به کار مضاعف در حوزه پژوهش داریم.

نماینده مردم ملایر نداشتن نگاه حاشیه ساز دانشگاه ملایر را یک نقطه مثبت برشمرد و خواستار تقویت پیوند دانشگاه با جامعه در حوزه های مختلف به منظور امیدآفرینی به مردم، ایجاد انگیزه بیشتر برای دانشگاه و ملموس شدن این دانشگاه جامع برای مردم شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن