سیاسی

پیگیری قضایی، مشروط بر ارسال مستندات

دادستان عمومی و انقلاب همدان شروع پیگیری قضایی تخلفات نامزدها در روز انتخابات را منوط بر ارسال مستندات از سوی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دادستانی دانست.

حسن خانجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این خبر، گفت: درحال حاضر بازرسان حاضر در هیئت اجرایی مشغول بررسی گزارشات و مستندات ارسالی هستند از این رو پس از جمع بندی و ارسال آن به دادستانی، پیگیری‌های قضایی نیز آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه دادستانی طی ارسال نامه‌ای به رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا همدان خواستار ارسال مستندات تخلفات انتخاباتی به این مرجع قضایی شده‌است، ادامه داد: مستندات به دست آمده در این هیئت باید به طور موشکافانه بررسی شده و در صورت احراز تخلف از سوی نامزد انتخاباتی برای پیگیری قضایی به دادستانی ارسال شود؛ از این رو اعلام اخبار مربوط به تخلفات کاندیداها زودهنگام بوده و نیازمند گذشت زمان است.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در روز برگزاری انتخابات اخباری مبنی بر خرید و فروش آرا توسط تعدادی از نامزدهای انتخاباتی مطرح شد که از همان موقع متولیان امر با ورود به این مسئله، بازرسان خود را برای پیگیری و جمع‌آوری مستندات لازم اعزام کردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن