اجتماعی

لزوم اجرای طرح‌های ترافیکی نوروزی و اصلاح نقاط حادثه ‌خیز ملایر

سرپرست فرمانداری ملایر بر لزوم اجرای طرح‌های ترافیکی نوروزی و اصلاح نقاط حادثه ‌خیز شهرستان تأکید کرد و گفت: احداث دور برگردان موقت در مسیر شهرک مبلمان منبت ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی صبح چهارشنبه 18 اسفند در شورای هماهنگی ترافیک، تصریح کرد: با توجه به انجام سفرهای نوروزی و افزایش تردد در شهر جهانی مبلمان منبت و شهرک صنعتی مبلمان، هرچه سریعتر دوربرگردان موقت تا زمان احداث پل، در این مسیر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی برنامه‌ها و سفرهای نوروزی الزامی است، افزود: باید طرح‌های ترافیکی نوروزی همچون چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال، ۱۳ فروردین و روز طبیعت به درستی اجرا و برنامه ‌ریزی لازم برای کاهش تصادفات در ایام نوروز انجام شود.

فارسی خواستار نصب تابلوها و بنرهای کاهش سرعت تا پیش از سفرهای نوروزی و اطلاع‌رسانی وضعیت آب و هوا از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما شد و گفت: با هماهنگی دادستان، با رانندگان متخلف در سطح شهرستان برخورد جدی و بدون اغماض صورت می گیرد و اجازه تردد به آنها داده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه باید دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در سطح شهر به سرعت تعمیر و راه‌اندازی شود، افزود: هرچه سریعتر توقف‌گاه‌ها، استراحت‌گاه‌ها و مجتمع‌های رفاهی بین‌ راهی در سطح شهرستان برای سفرهای نوروزی و ارائه خدمات به مسافران توسط شهرداران و راهداری آماده‌سازی شود.

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان اینکه آماده‌سازی سازمان آتش‌نشانی‌ توسط شهرداران، زیباسازی و فضاسازی شهرها و گل‌کاری معابر و میادین از دیگر الزامات برای ایام نوروز است، اظهارکرد: روشنایی معابر، خیابان‌ها، خط‌کشی جاده‌ها، لکه‌گیری محورها، آمادگی مسافرخانه‌ها، اقامت‌گاه‌ها، مساجد و نمازخانه‌ها در مسیر راه‌ها و ورودی شهرها تا قبل از نوروز انجام شود.

فارسی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها نسبت به آماده‌سازی آرامستان‌ها اقدام کنند، افزود: در پنجشنبه آخر سال، از نیروهای شهرداری و نیروی بسیج برای کمک به پلیس راهور استفاده شود

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن