اجتماعی

اضافه شدن ۶۰۰ هکتار به محدوده شهر ملایر در قالب طرح نهضت ملی مسکن 

فرماندار ملایر با بیان اینکه به‌زودی ۶۰۰ هکتار با محدوده شهر ملایر در قالب طرح نهضت ملی مسکن اضافه میشود، گفت: حدود شش مگا پروژه در شهرستان ملایر تعریف شده که برای چهار هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ؛ سلمان اسماعیل در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن از جمله اولویت‌های مهم شهرستان ملایر و بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم است، گفت: پس از فراخوان نهضت ملی مسکن، ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرستان ثبت‌نام کردند که پس از پایش، شش هزار نفر احراز هویت شدند.

این مقام مسئول افزود: با پیگیری‌های انجام شده برای دو تا سه برابر نیازمان در نهضت ملی مسکن، زمین تامین شده و به زودی ۶۰۰ هکتار به محدوده شهر ملایر اضافه خواهد شد.

فرماندار ملایر خاطر نشان کرد: با چند سرمایه‌گذار موفق و برند کشوری مذاکره کرده‌ایم و حدود ۶ مگاپروژه تفریحی، توریستی و اقتصادی در ملایر تعریف شده که با اجرای آنها چهار هزار شغل در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

اسماعیلی گفت: بزرگترین کارخانه شیشه ایران در ملایر احداث خواهد شد که فاز نخست آن یکساله و فاز نهایی سه ساله اجرا می‌شود و در گام نهایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: رشد ۴۷ درصدی کاشت و خرید گندم طی سال‌جاری در این شهرستان، موفقیت دیگری است که رقم خورد.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه دانشجویان منادیان راستین استکبارستیزی و آزادی‌خواهی هستند، افزود: دانشجویان، در طول تاریخ انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه روز دانشجو فرصتی مغتنم برای گفتن و شنیدن و حضور در بین دانشجویانی است که آینده کشور را رقم می زند، ادامه داد: ۱۶ آذر باید به عنوان نماد بالندگی و تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی همواره گرامی داشته شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و توطئه‌های زیادی علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده‌اند، گفت: در اتفاقات اخیر کشور نقش آنها مشخص است و دعوای دشمنان بر سر موجودیت مستقلی به نام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: این دوره، تنها دوره‌ای است که دشمن طولاتی‌ترین جنگ را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد، بدون آنکه حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن بدهیم.

اسماعیلی گفت: در کودتای ۲۸ مرداد و ایستادگی در مقابل نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران، دست خبیث انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و دخالت خارجی در کار بود و امروز نیز مسیر همان مسیر است.

وی تصریح کرد: ترس آمریکا از فروپاشی هژمونی اقتصادی آنها و نقش جمهوری اسلامی ایران در دنیا است، بنابراین دانشجویان نباید این نقش و اقتدار جمهوری اسلامی را در دنیا کوچک بشمارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن