اجتماعیسیاسی

روز تاریخی ملایر در هفته دولت با پروژه‌های منحصربه‌فرد

روز گذشته و همزمان با پنجمین روز از هفته دولت؛ با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و استاندار همدان ، ۲۵۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ افتتاح پروژه فروسیلیس شرکت آسا آذرین واقع در شهرک صنعتی امام رضا(ع)، کلنگ زنی طرح شرکت دانش بنیان لبخند خورشید، در زمینه فرآوری زعفران و تولید کروسین، افتتاح شرکت سهل گستران درمان تولید کننده انواع دستکش معاینه و جراحی،کلنگ زنی طرح تولید انواع شیشه جلوی خودرو(شرکت ایمنی عقیق پایدار) واقع در شهرک صنعتی شوشاب، کلنگ زنی پالایشگاه انگور توچغاز، افتتاح مرکز ناباروری و اورژانس بیمارستان مهر، کلنگ زنی همزمان ۲۰۲ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای ملایر، جوکار، ازندریان و زنگنه، کلنگ زنی طرح توسعه شرکت بافتسان، همایش بزرگ مردمی دولت قوی« جشنواره شهید رجایی»، افتتاح و آغاز عملیات همزمان ۲۴۸ پروژه مختلف شهرستان در بخش های بنیاد مسکن راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دهیاری‌ها، آب برق، گاز مخابرات، جهاد کشاورزی و… از جمله اهم برنامه‌های های روز پر کار هفته دولت در شهرستان ملایر است.

روز گذشته با حضور استاندار همدان، بزرگترین واحد تولید پوشک و پد بهداشتی خاورمیانه در قالب طرح توسعه شرکت بافتسان با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت دو هکتار کلنگ‌زنی شد.

همچنین با حضور استاندار و نمایندگان ملایر در مجلس و فرماندار ملایر ، شرکت دانش بنیان لبخند خورشید ، در زمینه فرآوری زعفران و تولید کروسین، برای نخستین بار در ملایر کلنگ‌زنی شد.

طرح های توسعه این پروژه ، پنج ساله بوده و پیش‌بینی می‌شود برای بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند، هدف از این پروژه دانش بنیان، توسعه کشت و صنعت زعفران ، تاسیس دانشگاه در زمینه تخصصی زعفران در شهرستان ، فرآوری زعفران و تولید کروسین، شامپو و صابون، است و در ۳ فاز اجرا خواهد شد.

در ادامه شرکت دانش بنیان لبخند خورشید، در زمینه فرآوری زعفران و تولید کروسین، برای نخستین بار در ملایر کلنگ‌زنی شد، طرح های توسعه این پروژه ، پنج ساله بوده و پیش‌بینی می‌شود برای بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند.

هدف از این پروژه دانش بنیان، توسعه کشت و صنعت زعفران ، تاسیس دانشگاه در زمینه تخصصی زعفران در شهرستان، فرآوری زعفران و تولید کروسین، شامپو و صابون، است و در ۳ فاز اجرا خواهد شد.

گفتنی است؛ روز گذشته عملیات اجرایی بزرگتربن پروژه سرمایه‌گذاری تاریخ ملایر، با هدف تولید انواع شیشه های خودرو، با سرمایه‌گذاری ۸۰۰۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی برای ۱۵۰۰ نفر، آغاز شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن